MuscleMeat

Volgende week beginnen de goeie series weer

mhh nieuw nieuw in the states? :p

edit ok link pas gezien :D nice eindelijk weer wat te downloaden

Laatst bewerkt:
laat me weten wanneer dexter begint
en heroes

ik heb eigenlijk alleen lost en prison break echt gevolgd, verder weten weinig series me echt te boeien, weet iemand iets wat daar een beetje op lijkt?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb eigenlijk alleen lost en prison break echt gevolgd, verder weten weinig series me echt te boeien, weet iemand iets wat daar een beetje op lijkt?

Wat voor series heb je gekeken en vond je niks dan?

Series als Dexter, The Shield, The Sopranos, Oz om maar een paar te noemen kan ik je sowieso aanraden. 24 is ook goed, de laatste seizoenen waren wel matig.

Heroes is cancelled. Mooi eigenlijk, volgde het al niet meer vanaf seizoen 3 aangezien het steeds meer bagger werd en de scriptwriters zich in de knoop hadden geschreven(en daarbij telkens de reset knop indrukte).

Vandaag is One Tree Hill weer(morgen te downloaden) maar seizoen 7 was ook eigenlijk kak. En Dexter zit ik natuurlijk op te wachten.
Nu alleen nog Californication, maar dat komt pas in 2011 weer. :(

Laatst bewerkt:
Alle csi's beginnen ook aan nieuw seizoen. Weet iemand of je voor NCIS het voorgaande seizoen meot hebben gezien? Of kan ik gewoon nu injumpen bij het nieuwe seizoen :P

ik snap niet wat jullie zo geweldig vinden aan die csi en ncis series. Sure tis amusant om eens een keer te kijken als je toevallig op het kanaal zapt, maar om het effectief te downloaden en te volgen? Er zit toch voor zover ik weet geen algemeen verhaal in wat elke week wordt uitgebreid (a la dexter, prison break,...)

of zijn die series zoals house waar je kijkt voor de character development ipv de gebeurtenissen in de aflevering zelf?

Goedentijden slechtetijden is ook weer begonnen.

:gay:

hoop dat Dexter niet gaat zuigen. they've got a lot to live up to

ik volg vooral Sons of Anarchy, Dexter & chuck. ja en dan nog entourage maar dat seizoen weeral gedaan

binnekort ook weer fringe:)

Two and a half men
How i met your mother ( aanrader)

Beginnen allebei deze week weer

Wat voor series heb je gekeken en vond je niks dan?

Series als Dexter, The Shield, The Sopranos, Oz om maar een paar te noemen kan ik je sowieso aanraden. 24 is ook goed, de laatste seizoenen waren wel matig.
thanks, de shield ziet er wel veelbelovend uit.
24 kon me bijvoorbeeld niet echt boeien, en dexter eigenlijk ook niet.
Ik vind het vooral leuk als zeg maar niet elke aflevering het zelfde is zoals bij bijvoorbeeld alle CSI series, waar ik echt geen bal aan vind, maar meer dat het 1 groot verhaal is zoals bij lost bijvoorbeeld.

k*t trouwens dat ninjavideo dood is, daar streamden ik eerst altijd de afleveringen die ik wilde zien.

sons of anarchy was gisteren trouwens de 2e episode van seizoen 3, echt goeie brute serie

Terug
Naar boven