XXL Nutrition

volgens mij gaat mijn andere onderwerp niet goed?

swen

Novice
Waardering
0
Probeer het nogmaal :-(

hallo allemaal,

Zal even kort wat over mezelf vertellen;

Ben een actief sporter (1x p/dag minstens), en dan vooral het zware werk. Heb dit al langer gedaan, maar ben een tijdje gestopt. heb het wat maanden terug weer opgepakt met zeer goed resultaat. Ben van 63 kg naar 73 gegaan in enkele maanden. Heb toen ongeveer ook gedacht over de volgende combinatie:

-testosteron Heptylate 1ml p/wk
-norma deca 2 ml p/wk
En dit totaal 8 weken, maar ik vroeg me af, zou je deze kuur kunnen verlengen/versterken met iets anders?
Hoop dat het nu wel werkt ???

• Topic Starter Topic Starter
zlotty?

voor de duidelijkheid; ik heb die kuur nog niet gebruikt, denk alleen na erover en over andere opties of uitbreidingen, dus alle feedback is welkom

Is je achternaam toevallig Kramer?

haha,nee

Als je nu binnen een paar maanden van 63 naar 73 ben gegaan... waarom zou je dan in godsnaam willen kuren? Probeer eerst eens naturel de 100 aan te tikken oid...

goed punt, en das eigenlijk ook wat mij tegenhoudt. maar het probleem is, ik groei niet meer verder. blijf stug op die 73kg hangen en dat had ik voorheen ook altijd, kwam er nooit overheen.
Heb nu echt heel mijn leven omgegooid ervoor, eet anders, en heel veel zelfs.(merk ook dat ik veel eten op kan, terwijl ik dat voorheen nooit kon)
Let heel erg op mijn training, probeer extra netjes te trainen etc.
Gebruikte voorheen wel creatine, maar nu niet meer; zou dat misschien helpen?

Oh, trouwens. die 73kg is mijn eigen gewicht. bankdrukken lukt gelukkig wel meer. ???

Ik kan je alleen maar het advies geven om hier eens goed te gaan lezen... ik heb zo vaak verhaaltjes gehoord van jongens die niet over de 75 heen kwamen etc... tot ze opeens echt gingen eten en trainen.

Dit is opbouwend bedoeld trouwens he, begrijp me niet verkeerd.

ik vind het juist een mooi antwoord. ben ook druk aan het lezen hier, moet zeggen; het is een interesant forum met gelukkig een hoop mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben.

Maar zoals ik zeg; ik eet inmiddels minstens 2 keer de hoeveelheid die ik normaal eet. de hoeveelheid vocht dat mijn lichaam verwerkt is ook niet normaal meer, maar mijn lichaam verwerkt alles wat naar binnen komt net zo makkelijk. Kom geen gram aan. sterker nog, volgens mij als ik een week of 2 stop met trianen zit ik gewoon weer op 63 kg.

swen zei:
ik vind het juist een mooi antwoord. ben ook druk aan het lezen hier, moet zeggen; het is een interesant forum met gelukkig een hoop mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben.

Maar zoals ik zeg; ik eet inmiddels minstens 2 keer de hoeveelheid die ik normaal eet. de hoeveelheid vocht dat mijn lichaam verwerkt is ook niet normaal meer, maar mijn lichaam verwerkt alles wat naar binnen komt net zo makkelijk. Kom geen gram aan. sterker nog, volgens mij als ik een week of 2 stop met trianen zit ik gewoon weer op 63 kg.

Uiteraard :rolleyes: allemaal bullshit :D en dan hou ik me nog redelijk netjes :(

Wat is je voedings schema + je waterinname + je trainings schema dan? Durf te wedden dat als je dit post er 1000 dingen beter kunnen.

Het is nu eenmaal simpel: eet meer dan je verbruikt en je zult groeien. Maar bewijs eens het tegendeel en kom maar op met je uitgeballanceerde schema;s

swen zei:

als je wilt aankomen kun je nog zat andere shakes kopen zoals weightgainers en whey etc.

Maar je kan altijd een beginnerkuur nemen als je wilt,vaak wordt hier kritisch over gedaan van je kan naturel meer halen maar bijna iedereen spuit zich lek.
Dus een deca testo kuurtje zal wel helpen denk ik..

greetz muaythai

dank je.
En idd Jopske, is geen twijfel over mogelijk dat er een hoop te verbeteren is aangaande mijn eetschema etc. Maar tis waarschijnlijk al een stuk beter dan wat ik voorheen at. (heel weinig, doorgaans slecht eten etc).

MuayThai; tnx voor het advies, trouwens; doe jij ook actief aan MuayThai? (misschien gekke vraag ivm je naam), maar ben er een groot liefhebber van en wil er ook eerdaags mee gaan beginnen.

Terug
Naar boven