Fitness Seller

Volgens mij is het er!

Tsunami

Rijk man
Elite Member
Waardering
1
Ja ja, tijdelijk terug, met goed nieuws voor wie het nog niet wist.

Een hele fijne trenbolone
En nog van een goeie UG lab ook. Het is weliswaar geen enanthaat, dus wie kan er meer vertellen over de esther?

@ DBC01: Geduld is een schone zaak :cool:

Ik had m tijdje geleden gezien op die site. Is ook hoger gedoseerd dan de tren van GS en van DBC01. GS zit op 75 mg/ml.

Volgens google is het gewoon onder de noemer 'parabolan' op de markt dus t zal niet veel verschillen met enanthate. Als ik de naam zo bekijk is het iig een lange ester.

is ook dezelfde esther als parabolan. maar goed als je de prijs eenmaal weet dan hoe je niet meer hoor.........

patrick zei:
is ook dezelfde esther als parabolan. maar goed als je de prijs eenmaal weet dan hoe je niet meer hoor.........

Zal wel weer 1 van BD voor de prijs van 3 op de zwarte markt zijn.

Mocht ik voor tren gaan dan ga ik wel voor GS. Prijs valt mee iig.

Leviathan zei:
Zal wel weer 1 van BD voor de prijs van 3 op de zwarte markt zijn.

Mocht ik voor tren gaan dan ga ik wel voor GS. Prijs valt mee iig.

de acetate vorm van BD is 15-20 euro duurder per 10ml. kun je nagaan wat een 10ml vial parabolan kost...........weegt dus totaal niet meer op tegen de voordelen. ben je straks alleen al 800 euro kwijt aan 1 substantie.......

Dat is sowieso het probleem, oa ook met die online 'pharmacies'. N beetje n kuur betaal je daar gewoon minimaal 400 dollar voor en dan heb je meestal maar iets van 150 - 200 pillen.

Ik heb ooit s bij zoiets besteld, (deca+dbol) en dat was gewoon per vial 2,5 x zo duur als op de zwarte markt. Dbol scheelt ook bijna de helft. Toen had ik nog niet de connecties van nu.

Leviathan zei:
Dat is sowieso het probleem, oa ook met die online 'pharmacies'. N beetje n kuur betaal je daar gewoon minimaal 400 dollar voor en dan heb je meestal maar iets van 150 - 200 pillen.

Ik heb ooit s bij zoiets besteld, (deca+dbol) en dat was gewoon per vial 2,5 x zo duur als op de zwarte markt. Dbol scheelt ook bijna de helft. Toen had ik nog niet de connecties van nu.

ik bestel het gewoon bij iemand in nederland als ik zou willen. maar goed dan nog blijft BD duurder. en helaas vind ik het te duur voor maar 10ml

Ik vraag me af of Parabolan en Trenbolon-enanthaat de zelfde klachten geven (hoest, duizeligheid, pijnlijke injecties) als de acethaat. Misschien dat een langere ester minder makkelijk door je bloedbaan gaat racen?

Thorwulf zei:
Ik vraag me af of Parabolan en Trenbolon-enanthaat de zelfde klachten geven (hoest, duizeligheid, pijnlijke injecties) als de acethaat. Misschien dat een langere ester minder makkelijk door je bloedbaan gaat racen?

die tren hoest komt volgens mij. en dit is puur speculatie. door een stof die in de pellets zit. als je namelijk tren neemt gemaakt uit poeder heb je dit probleem helemaal niet. althans dit is mijn ervaring.

Oke, dat is interessant. So much for the home-brew...
Zijn er hier eigenlijk mensen die dergelijke klachten hebben gekregen van de Tren van GS?

Terug
Naar boven