MuscleMeat

Verkocht Volledig home gym van powertec

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
ik heb nog een volledige semi-professionele home gym van powertec staan incl. verstelbaar bench bankje waarmee je ook benen kan trainen, multi latstation, olympische halterbarbell, 200kg gewicht schijven Ø 50mm , halterschijven staander Ø 50mm , meerdere attributen (EZ-barbell, triceps touw, enkelbandjes,...)

http://www.fitness-seller.nl/product...ity-Bench.html

Alles is nog splinternieuw en uitstekende kwaliteit!!! mag weg wegens verhuis naar appartement. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.

523_0.jpg

317_0.jpg

Misschien een richtprijs erbij vermelden? Altijd makkelijk. ;)

kostprijs?

• Topic Starter Topic Starter
de prijs is volledig afhankelijk van wat er aangekocht wil worden. ik beschik over veel meer dan wat er maar op de 2 foto's te zien is.

IS een smith machine?

hier enkele duidelijke foto's van mijn home gym. niet alles is zichtbaar op de foto's waarvan ik in het bezit ben maar dan hebben jullie een idee in grote lijnen en hebben jullie een betere kijk op de kwaliteit. het 2e buikspierbankje, bowflex dbstaander en de nodige attributen zoals lat pulley stangen,... zijn niet zichtbaar op foto.
alles is nog nieuw eigenlijk, heb het slechts enkele keren kunnen gebruiken.

ik wil liefst alles in 1x verkopen dus als iemand opzoek is naar een volledige home gym van top kwaliteit dan zou dit perfect zijn voor jou en voor mij :)

om jullie een idee te geven wat ik voor deze home gym betaald heb, kan ik zeggen dat ik in totaal zo'n 4000euro heb uitgegeven inclusief hometrainer&vloermatten. enkel de hometrainer wil ik behouden en deze heb ik bijna 600euro betaald dus de rest heeft een waarde van 3400 a 3500€.
de prijs is dus uiteraard bespreekbaar maar laat mij duidelijk zijn dat ik een goede prijs wil hebben aangezien alles nog in nieuw staat verkeerd.

Home gym.jpg

home gym 2.jpg

Ik heb interesse in de schijven en de 50mm BB als deze 220cm lang is.
Verkoop je deze ook apart?

als iemand interesse heeft in een powertec workbench multi-press hoor ik t graag.
Kost bij fitness seller €470. Doe een bod

Excuses aan de topicstarter moest je t ni chill vinde dat ik dit je topic post.

Lol : "Moest je t niet chill vinden"... Jezus, open je eigen topic he!!!

@ TS : misschien best per toestel duidelijk een richtprijs vermelden. Wat het nieuw kost weet iedereen. Iedereen wil weten wat het tweedehands kost, en waar je ongeveer woont in België.

Laatst bewerkt:
Hallo,

is je advertentie nog geldig? Ik woon In België en ben geïnteresseerd.
Laat je me snel iets weten?

hier enkele duidelijke foto's van mijn home gym. niet alles is zichtbaar op de foto's waarvan ik in het bezit ben maar dan hebben jullie een idee in grote lijnen en hebben jullie een betere kijk op de kwaliteit. het 2e buikspierbankje, bowflex dbstaander en de nodige attributen zoals lat pulley stangen,... zijn niet zichtbaar op foto.
alles is nog nieuw eigenlijk, heb het slechts enkele keren kunnen gebruiken.

ik wil liefst alles in 1x verkopen dus als iemand opzoek is naar een volledige home gym van top kwaliteit dan zou dit perfect zijn voor jou en voor mij :)

om jullie een idee te geven wat ik voor deze home gym betaald heb, kan ik zeggen dat ik in totaal zo'n 4000euro heb uitgegeven inclusief hometrainer&vloermatten. enkel de hometrainer wil ik behouden en deze heb ik bijna 600euro betaald dus de rest heeft een waarde van 3400 a 3500€.
de prijs is dus uiteraard bespreekbaar maar laat mij duidelijk zijn dat ik een goede prijs wil hebben aangezien alles nog in nieuw staat verkeerd.

Ik snap wel niet hoe je aan een bedrag van 3400 komt voor je toestel + accessoires.

Ik woon in België, waar woon jij?

Ik zoek een 50 mm bar met toch op z'n minst een 100 kilo aan schijven
Om thuis te rowen/deadliften/military presses en alles wat ik maar kan zonder power rack.
Voor die dagen dat ik niet naar de gym kan/wil gaan.

Laat je een prijs weten als het kan?

Dankje :D

topicje dood? wat staat er nog te koop?

nope still alive.

ik heb dus besloten om voorlopig niets apart te verkopen, enkel alles in zijn geheel. en de prijs zal rond de 3000€ liggen dus wie interesse&het budget heeft in een splinternieuwe volledige home gym van semi-pro kwaliteit mag altijd wat laten weten.

Ik heb interesse in de 200 kg gewichten, de gewichtenstaander, de EZ-bar en de vloermatten.
Laat maar weten als ooit je gedacht verandert over het in zijn geheel verkopen.

EZ bar + 5kg gewichen?

Ik heb interesse in het T-Bar Row systeem als je het apart verkoopt.

Ik heb interesse in alles behalve de powertec rack+bank
Maar die geraak je apart zeker nog kwijt..
Laat maar iets weten als je dit apart weg doet.
mvg

Terug
Naar boven