AndroidHealthClinic

volledige trailer Rocky VI

philaprilia

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Ik weet niet of ie langs is gekomen maar hier is ie toch maar:

http://youtube.com/watch?v=18M-FXbpxIw&search=rocky 6

Ik moet toegeven dat ik met de films ben opgegroeid en toch wel een liefhebber ben van deze reeks.
Mss ging ik wel trainen dankzij rocky...

Prachtig was die scene in rocky 1 waar hij 5 rauwe eitjes in een glas opdrinkt voor zijn training....Geef mij maar een whey shake! :p

Is dit fake? Er komt toch niet echt een nieuwe rocky?

christmas pas? dat duurt nog wel ff zeg.. :)

Keb er zin an!

Dat muziekje blijft top!
Hoop alvast dat ie beter is dan rocky V, want rocky V vond ik zeker niet vet. De andere vier heb ik al tienmaal bekeken:D

Ik wil hem ook zien! Sly is een top vent wat mij betreft, hij levert best nog een aardige prestatie op zijn leeftijd, hij is ook nog constant bezig met bb, best een goed voorbeeld van een natural?

Manny Ribera zei:
Dat muziekje blijft top!
Hoop alvast dat ie beter is dan rocky V, want rocky V vond ik zeker niet vet. De andere vier heb ik al tienmaal bekeken:D

Mee eens, de eerste 4 waren super, 5 was minder. (Tommy Gun:D ) Net als Pumping Iron, hebben de Rocky films me toch wel vaak geinspireerd als ik het even weer nodig had.
Knap van Stallone om rond zijn 60e nog zo'n prestatie te leveren!

Ik ben benieuwd, deel 5 was dikke stront. Hopelijk is deze beter. Ben ook wel benieuwd naar wat voor een fysiek opa Sylvester nog heeft.

hahahah het verhaal is zalig
door een computer simulatie te zien krijgt rocky terug zin om te boxen! maar zijn gewrichten zijn zo oud dat hij enkel op kracht kan trainen...

slap verhaal, film zal niet veel beter zijn vrees ik

Rawplayer zei:
Ik wil hem ook zien! Sly is een top vent wat mij betreft, hij levert best nog een aardige prestatie op zijn leeftijd, hij is ook nog constant bezig met bb, best een goed voorbeeld van een natural?

:roflol: Goed voorbeeld van een steroidengebruiker die z'n dieet alleen in orde heeft als er een plaatje van em geschoten moet worden.

Hij is idd top, maar wordt hij niet te oud?
Z'n stem is nog steeds the best:D

Ik vond Rocky 5 anders best wel goed hoor.
Hoe oud is hij nu?60?

Ik vind de hele Rocky serie en ook de Ranmbo serie top. Heb van beide de dvd collectie.:cool:
Het is natuurlijk wel leuk dat er na zoveel jaren een vervolg komt op deze suc6 reeks. Hopen dat de film ook wat is.

die heeft effe flink wat roids naar binnen geknapt voor die film

die film ga ik meteen in de bioscoop zien als ie uit is

IK ga hem downloaden denk ik.

shit menn hij had me moeten vragen.. ik zou een beest van die man maken met zijn budget.. dan zou hij niet hoeven doen alsof hij wint :D

Terug
Naar boven