AndroidHealthClinic

Voor al je design help...

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
oke ik heb dus vakantie en ben klaar met werken/school voor de komende 2 maanden.

Mocht iemand lopen k*tten met Photoshop of dergelijke of iets gemaakt willen hebben, stel ik me beschikbaar als t nie te veel werk is voor gratis. Of als iemand iets niet snapt dan kan ik wel ff helpen, ik d8 goh ik bied me hulp aan wil iemand iets leuks gedesignt hebben.

Ik ben gravisch vormgever en heb afgelopen jaar bij Presentatie Producties gewerkt van de rabobank waar ik zowel voor interne als extrene klanten van alles ontwerpte. Ben ook gevrgt voor het maken van flyer en brochures van een rijschool en een winkel.

maar goed mocht je ergens niet uitkomen of wat leuke trucs wil leren moet je t hie rmaar ff neer zetten.

geen idee of hier vrg naar is maar goed ik ben gratis :cool:

Hey, man heb ook kennis van grafische vormgeving. Ik kan zeer goed overweg met Lightwave :D

• Topic Starter Topic Starter
aha! maar ik doe geen multimedia maar gravisch vormgeven (ook al noemde jij dat wel op) maar wat jij noemt is multmedia en wat ik doe is vormgeven en daar hoort lightwave niet bij:) dus daar kan ik geen poep van

He pikketrekker. grafisch lyceum?

Ik kan ook Photoshop(is wel niet mijn specialiteit) en CTP:P

Laatst bewerkt:
RITS in Brussel, is allesbehalve een k*tschool (loodzwaar)!

ik wel hoor mars;)

Ik hoop dat ik in september me diploma heb.
Ik zit op GLR in Rotterdam.

Laatst bewerkt:
ow ok chill... wel laat dan je diploma, iedwereen van mijn school hhad m al 3 weken geleden, moest je nog wat inhalen?

Ja moest nog wat inhalen en was later met stage begonnen dus daar ben ik ook nog mee bezig.

owh oke...

nou ik ga nu naar de 4e.
en dan me diploma in de pocket

Ga je daarna nog een school doen?

jah de PABO hahaha

heel wat anders maar lijkt meook leuk

Hej broeder, weet jij een beetje iets van Flash? ik moet iets inhalen waar ik geen t**fus van snap.. help!

ik snap flash wel redelijk goed.

ja? dan kan je me binnenkort wel ff assisteren met iets.
Ik moet namelijk een presentatie maken met een preloader en een mp3 afspeelknop erin enzo.

Ja ik ken die tutorial sites maar meestal staat er niet op wat ik nodig heb.
Beter kan iemand me ff helpen met die shit. dus bij deze mijn oproep :D

owja deze thread bedoelde je dus.

Ik doe vormgeven en geen multimedia, dus kan vrij weinig van flash.

heb wel een paar dagen cursus genomenmaar ik kan bijna niks.
dus ik denk dat google je meer kan helpen dan ik...

Terug
Naar boven