MuscleMeat

Voor de belgen Anonymous Belgium Wake up!

ik weet het niet hoor, maar ik zit al 5 jaar op school, krijg elk jaar studiebeurs van 3000+ euro, betaal bijna geen belastingen op mn studentenjob en moet voor de rest geen **** doen. Rij gratis met de bus in leuven, treinticket naar leuven en terug kost geen 3 euro:rolleyes:
i am the 1% dan maar:dunno:

ik weet het niet hoor, maar ik zit al 5 jaar op school, krijg elk jaar studiebeurs van 3000+ euro, betaal bijna geen belastingen op mn studentenjob en moet voor de rest geen **** doen. Rij gratis met de bus in leuven, treinticket naar leuven en terug kost geen 3 euro:rolleyes:
i am the 1% dan maar:dunno:

Wacht maar tot ge begint te werken.

Leuk dat ze deze compleet nieuwe info even met België willen delen!

1) sociale klassen zijn er in principe maar 3(hoofdklassen). Elite behoort tot rijk. Extra gaan onderverdelen is leuk maar dan kun je dat met alle klassen.

2) brood zit in de consumptieprijsindex. De extremen eruit halen om iets te "bewijzen" is de bekende Hasty Generalization fallacy. Kijk eens naar de prijs van kiwis vroeger tov nu.
Dat de koopkracht is verminderd is iets anders, maar zeg dat dan.

Laatst bewerkt:
kiwis zijn ****ing lekker

Heeft iemand het filmpje afgekeken? Ik irriteer me na een minuut zo aan de stemcompilatie dat ik hem heb afgezet.

Heb hem afgekeken, maar dit hebben mijn ouder me al verteld toen ik 8 was :|
Je moet echt wel heel dom als je nog niet door hebt dat rijken altijd uiteindelijk na alle mooie verhalen toch voor zichzelf gaan, maar wie zou dit niet doen?

Als ik wat te zeggen had in een land ging ik ook mooi voor mezelf en **** de rest.
mischien dat ik nog even wat subsiddie aan sportscholen zou fixen ofzo, maar dat blijft het bij.
We zijn tenslotte door slavernij gekomen waar we nu staan en hebben nu allemaal een smartphone enzo.
Wanneer anonymous de wereldmacht over zou nemen (1% kans) zouden ze het zelf ook misbruiken.

Heeft iemand het filmpje afgekeken? Ik irriteer me na een minuut zo aan de stemcompilatie dat ik hem heb afgezet.

Heb niet eens de moeite om te kijken iig, anonymous zijn een stelletje hippies...meerendeel zijn jankbabies en groupies die een schop onder hun reet moeten krijgen en een leven moeten zoeken.

Terug
Naar boven