MuscleMeat

Voor de HOMM Fans !!

Frenkpie

Massive Warrior
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
[Link niet meer beschikbaar]

Heroes of Might and Magic Deel IV met alle 2 de expansions !! :D

je hebt geen crack oid nodig. Gewoon eerst HOMM installeren, dan Expansion 1 en vervolgens Winds of war.

Het zijn ISO files, dus ik raad aan om ze gewoon met deamon tools te mounten. Owja, bij de expansions moet je de CUE file openen, want wanneer je de BIN file wilt mounten, geeft ie een fout ???

Nadat je ze allemaal hebt geïnstalleerd, hoef je alleen de Winds of War ISO geladen te hebben, en je kunt zo spelen.

heerlijk spel ! Het is even wennen als je II en III gewend bent. Maar wel gruwelijk gaaf !!:

- meer verschillende characters
- veel meer soorten spells
- nieuwe (leukere) creatures
- veel meer uitbreidingsmogelijkheden wat betreft de skills die je hero kunt leren
- en natuurlijk veel gavere graphics.. het 3d moet je wel ff aan wennen, maar daarna :thumb:

veel plezier !

mensen die dit spel nog niet kennen.. ga het spelen, doe de tutorials en have fun. het is een uitgebreid spel en soms beetje ingewikkeld, maar echt vet !

dit spel doet me denken aan vroeger... speelde altijd op m'n 486 SX50 Heroes II Demo versie :o

woot.. HOMM heb ik vroeger veel gespeeld.

karma waardig

Dude, weet je hoeveel tijd dit mij weer gaat kosten :mad: ;)

Je komt er precies op tijd mee, want had net een super grote map van III uitgespeeld :)

Ken het niet maar het klinkt nogal...uhhh...nerd. :p

Frenk, je hebt me toch niet blij gemaakt met een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"tracker down" :(

• Topic Starter Topic Starter
wtf ??? dat kan niet man !! mijn broertje was het vanmiddag ook aan het downloaden met 120 kb/s !!

deze moét werken.. echt veel seeders enz.. en als het niet anders kan, wil ik t miss wel seeden op m'n FTP.. maar dan moeten we wat regelen :thumb:

sterker nog: mijn broertje download nu nog steeds.. wel met maar 11 kb/s. maar de tracker is dus niet down.. miss ff je BIT client ff checken? ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven