AndroidHealthClinic

Voor de mensen met een BlackBerry

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik heb geen bb maar een iphone. Trouwens whatsApp is een aanrader!

heb ook een bb, raden jullie me aan om 15 euro per maand te gaan betalen voor zo'n internetabonnement? want ik zou die apps als fb enz. wel willen gebruiken, ipv altijd op de gewone browser te moeten zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je niet gewoon youtube downloader gebruiken en evt. converter erbij als hij hem niet pakt?

Whops, kzag het woord radio over het hoofd!

Laatst bewerkt:
tunein radio heb ik zelf ook

doet wat hij moet doen en is gratis, aanrader!

heb ook een bb, raden jullie me aan om 15 euro per maand te gaan betalen voor zo'n internetabonnement? want ik zou die apps als fb enz. wel willen gebruiken, ipv altijd op de gewone browser te moeten zitten.

nee joh internet op je telefoon is zwaar overrated

tunein radio heb ik zelf ook

doet wat hij moet doen en is gratis, aanrader!

Indd, heb em gedownload en hij doet t prima! Hij waarschuwde wel over dat het 100 mb per uur kan verbruiken, is dat ook zo? Aangezien ik volgens mij een limit van 1 gig heb :o

100 lijkt me veel maar je zal wel e.e.a. aan data moeten verbruiken natuurlijk om muziek te kunnen streamen

Indd, heb em gedownload en hij doet t prima! Hij waarschuwde wel over dat het 100 mb per uur kan verbruiken, is dat ook zo? Aangezien ik volgens mij een limit van 1 gig heb :o

ik merk wel dat hij het buiten 3g zone's moeilijk heeft met streamen af en toe dus het zal best wel wat verbruiken..
zelf heb ik hier nog nooit last van gehad om dat ik geloof ik geen datalimiet heb (fair use policy ofzoiets?)

ik merk wel dat hij het buiten 3g zone's moeilijk heeft met streamen af en toe dus het zal best wel wat verbruiken..
zelf heb ik hier nog nooit last van gehad om dat ik geloof ik geen datalimiet heb (fair use policy ofzoiets?)

welke provider zit je?

Ik post maar in dit topic omdat het onderwerp het meest leek op een infotopic over mensen met een BlackBerry :cool:

Ik heb namelijk het volgende probleem met mijn BlackBerry Bold 9900

Bij het aanmelden op BlackBerry ID krijg ik volgende melding: "Kan niet aanmelden met uw BlackBerry-ID-account".

Ik heb al een nieuw wachtwoord, ID en dergelijke geprobeerd.

Gekke is dat ik gisteren voor ik App World upgrade het wel nog makkelijk ging.

Kent iemand dit probleem en nog beter: kan iemand dit verhelpen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven