AndroidHealthClinic

Voor de rockers

De oude Megadeth mss, alhoewel de oude Metallica ook wel serieus rocked, dus ik kan moeilijk kiezen infeite!

Metallica!

Metallica. megadeth is iets te "grof" voor mij.

Ik neig toch meer naar Megadeth en dat is geeneens om de muziek.
Laatste album van Ulrich en zijn kornuiten maakt wel erg veel goed.
Ik wacht geduldig af op nieuw werk om echt mijn beslissing te nemen. :p

Wat een k*t muziek :D

Metallica, maar dat komt vooral doordat ik nooit echt de moeite heb genomen om naar Megadeth te luisteren.

metallica

Dan toch Metallica.
Mustaine zijn stem lijkt me toch altijd erg 'benepen', is precies steeds een te buffe drol aan het uitpersen.

Ik kies voor (oude) Metallica.

Ik weet dat het nieuwe werk van Metallica veel gebashed wordt en ik heb het ook echt de kans gegeven, maar 't nieuwe werk sucked gewoon monkey balls.
Megadeth vind ik overigens ook vette nummers hebben, alleen knap ik een beetje af op Mustaine z'n vocals.

Beste album: Master of Puppets (Metallica).
Beste oeuvre: Megadeth.

Moeilijk kiezen hoor.

The Four Horseman vs Mechanix...:D

Als ik moest kiezen, dan het vroegere werk van Metallica. De eerste 4 albums zijn super.

ben van beide superfan, maar als ik dan toch moet kiezen is het Megadeth. waarom ? Megadeth heeft gewoon veel meer kwalitatief goeie nummers dan Metallica die eigenlijk enkel trots mag zijn op hun 4 eerste albums.
ze hebben ook wel hun flopalbums gehad (Risk, United Abominations), maar wisten zich telkens weer te herpakken (wisselende line-ups van topmuzikanten zullen daarvoor wel iets tussenzitten) of zelfs bij hun slechtste plaat zat er toch altijd minstens 1 keigoed nummer tussen.
reden waarom Megadeth niet zo aanslaat bij de grote massa zal wel aan het venijnige stemgeluid van Dave Mustaine te wijten zijn, daar heb je het voor of niet.

favoriete Megadeth-song :

http://www.youtube.com/watch?v=mZJjOvzxLLI

**** yeah :P

reden waarom Megadeth niet zo aanslaat bij de grote massa zal wel aan het venijnige stemgeluid van Dave Mustaine te wijten zijn, daar heb je het voor of niet.

favoriete Megadeth-song :

http://www.youtube.com/watch?v=mZJjOvzxLLI

**** yeah :P

Ben het met je eens. Die stem van Mustaine moet je gewoon liggen, want anders vind je het niks. Ver gezocht, maar: al denk ik mezelf Take No Prisoners in, met bijvoorbeeld de stem van James Hetfield, dan zou het in mijn oren al vele malen beter klinken.

Mustaine heeft overigens wel heel veel vette riffs bedacht. Ook niet te vergeten: Mustaine heeft veel inbreng gehad in Ride The Lightning bijvoorbeeld...

Megadeth = Duke Nukem. Onder andere daarom heerst het zo hard.

Ben het met je eens. Die stem van Mustaine moet je gewoon liggen, want anders vind je het niks. Ver gezocht, maar: al denk ik mezelf Take No Prisoners in, met bijvoorbeeld de stem van James Hetfield, dan zou het in mijn oren al vele malen beter klinken.

Mustaine heeft overigens wel heel veel vette riffs bedacht. Ook niet te vergeten: Mustaine heeft veel inbreng gehad in Ride The Lightning bijvoorbeeld...

true, Mustaine = meestergitarist en uitvinder van ontzettend veel ingenieuze riffjes. ligt mede aan de basis van het succes van Metallica.
eigenlijk komt hij eer tekort.

Terug
Naar boven