XXL Nutrition

voor het eerst een GTA versie gedownd

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik heb gisteren versie 3 van GRAND THEFT AUTO gedownload, tof spel.
maar volgens mij kan het beter.

Wie kan mij een versie aanraden die qua graphics en geluid wreder is??

En hoe pak je een pistool ofzo af van een politieagent?

Er zat geen handleiding bij het spel dus ik heb alleen veel mensen doodgereden en neergeknuppeld HEEL GAAF

maar wat is de bedoeling van het spel? zoveel mogelijk dingen tegen de regels doen? wat je in het echt ook wilt, maar niet mag?:D

Je kan "missies" doen. Ik weet niet meer hoe dat in GTA 3 ging. Er staan bij de nieuwere delen iig letters op je map, als je daarheen rijdt/loopt dan krijg je je missies.

Een politieagent moet je doodmaken, dan kan je zijn pistool pakken. GTA Episodes from Liberty City is de nieuwste.

vice city vond ik de beste, en gta1 gewoon op de ps het meeste fun

Vice city of San andreas, mooiste is 4.

Versie 1 was crap. Vice City was beste, heerlijk dat sfeertje vooral de eerste keer.

de eerste keer is altijd de beste keer , helaas :(

Ik ben gelukkig geen graphics h**r. Ik ben opgegroeit met de nintendo.. ik hou nog van games die goed zijn. Als ze er dan ook nog geweldig uitzien is dat een mooie bonus.

Vice City is het beste deel

Is er al gezegd dat vice city de leukste was? Bij deze.

San Andreas was een stuk uitgebreider maar kon me niet echt lang boeien. Deeltje 4 heb ik alleen een half uurtje gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Gta2 blijft geniaal, zeker multiplayer.

Laatst bewerkt:
De mooiste is 'natuurlijk' GTA 4 en zn uitbereidingen 'episodes from liberty city.' De meest uigebreide in mogelijkheden en oppervlakte was volgens mij San Andreas. De leukste en met de beste sfeer is, zoals al vaker gezegd, Vice City.

Beste spellen ooit! Lekker iemand uit z'n auto trekken en vervolgens met die auto die persoon plat rijden. Heerlijk :D

Onschuldige oma'tjes neerknuppelen blijft ook grappig ;)

vice city moet je nemen, als je geen goede graphics zoals van de ps 3 gewend bent kan je er echt van genieten. die speelde ik dood in 2003 en gta 2 is ook verslavend. en in san andreas kan je het meeste doen, zit je lekker in een hiphop sfeertje. en 4 is het mooist ja maar er is niks te doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven