Optifiber
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om het op te nemen voor de gelovigen:
Vroegâh was het bij het gezonde verstand gebruiken compleet logisch dat de wereld plat was. En was een ronde wereld dus ondenkbaar.
Nu wordt aangetoond, eeuwen later dat het bestaan van een god ondenkbaar is.
Maar wie weet zijn we nu ook niet goed genoeg ontwikkeld om dit in te zien.
Want, als je weet hoe alles ontstaan is, weet je ook of god bestaat.
En weten we hoe alles ontstaan is? Het heelal e.d.? Nee, we kijken nu net als in die voorgaande eeuwen naar de horizon en kunnen momenteel alleen beseffen dat deze plat is. Maar misschien is 'ie wel rond, rechthoekig of vierkant.
---------------
Natuurlijk moet je wel grootse vraagtekens zetten bij de bijbel, maar bij het bestaan van 'een god' op andere wijze bedoeld dan de bestaande geloven maar gewoon bedoeld als een 'hogere macht' daar sta ik nog wel voor open.

kloptKlusmier voldoet niet aan de criteria om het filmpje te bekijken

klopt
daarom bekijk ik het ook niet, ik heb wel wat betere dingen te doen......
voorbereiden voor mijn training straks.
![]()

goede siteVroegâh was het bij het gezonde verstand gebruiken compleet logisch dat de wereld plat was. En was een ronde wereld dus ondenkbaar.
Nu wordt aangetoond, eeuwen later dat het bestaan van een god ondenkbaar is.
Maar wie weet zijn we nu ook niet goed genoeg ontwikkeld om dit in te zien.
Want, als je weet hoe alles ontstaan is, weet je ook of god bestaat.
En weten we hoe alles ontstaan is? Het heelal e.d.? Nee, we kijken nu net als in die voorgaande eeuwen naar de horizon en kunnen momenteel alleen beseffen dat deze plat is. Maar misschien is 'ie wel rond, rechthoekig of vierkant.
)