week 1-3 50 mg T-BOLS per dag (3 weken dus)
week 1-8 500 deca per week
dan nakuur
na de nakuur clen
graag reactie of suggesties
week 1-8 500 deca per week
dan nakuur
na de nakuur clen
graag reactie of suggesties
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rocky123 zei:Ik weet dat voor velen hier de test heilig is voor een eerste kuur en niet zonder goede reden. Maar Deca/Dbol is ook een prima stack, die bij mij op de sportschool vaak aanbevolen wordt als eerste kuur omdat die toch net iets minder androgeen en dus wat milder is dan de Test/Dbol. Je krijgt dan zoiets als:
Week 1-10: 300/400mg Deca
Week 1-6: 20/30mg Dbol
rocky123 zei:Ik weet dat voor velen hier de test heilig is voor een eerste kuur en niet zonder goede reden. Maar Deca/Dbol is ook een prima stack, die bij mij op de sportschool vaak aanbevolen wordt als eerste kuur omdat die toch net iets minder androgeen en dus wat milder is dan de Test/Dbol. Je krijgt dan zoiets als:

Ik denk dat ie Turinabol bedoelt in plaats van Dianaboll...
pimpdog zei:deca neemt het af
ofwel stacken met test ofwel test ipv deca.
Zal je mooiere resultaten mee halen
Wk1-10 : 250mg/week Test. enth
week 1-9: 200mg/week Deca
Week 1-4: Tbol 40mg/dag
of
wk 1-10 : 500mg/week test enth
wk 1-4 40mg/dag tbol
Nakuur week 12-14: 40-20-20mg Nolva
![]()