MuscleMeat

voor wie zijn de belgen op het wk?

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
Brazilië :)

Vroeger was ik wel een Nederland fan (bv euro 2000, WK 98 heb ik niet gevolgd) maar dat was toen nog "de net niet" generatie die sprak me wel aan, ik was ook teleurgesteld toen ze uitgeschakeld wereden voor het WK 02' tegen Ierland, maar nu spreken ze me niet echt meer aan (kan natuurlijk veranderen) ook omdat die Van Basten er rare selectie theorieen op na houd.

Nederland uiteraard , maar ga zeker elke match van Brasil ook bekijken :D

Als Belg gaat m'n keuze naar Nederland. Maar ik vrees ervoor. Net zoals in België. Wordt er hoog van de toren geblazen door de media. Iedereen begint er dan ook in te geloven. Maar de hoogdagen die ze ons elke keer laten zien, zijn ondertussen toch al jaren verleden tijd. Maar 't is toch m'n bedoeling om te wedstrijden van Nederland te bekijken.

voor Brazilië en Argentinië supporter ik:D

kerels het gaat hier wel niet over het vrouwenvoetbal hé. Brazilië, brazilië

Brazilië, ik verwacht ook een sterk thuisland, maar ik vrees dat Nederland het niet "al" te goed gaat doen. Al weet ik wel hun selectie niet.

Ik supporter als Belg ook voor de Hollanders, vooral omdat het leuk is dat op de Nederlandse zenders te volgen en het dezelfde taal is.

Wel jammer dat Belgie niet meedoet, dat maakt het toch een stuk interessanter. Verder supporter ik ook voor Ghana en Equador, veel voetbalmaten vandaar die hier wonen en dan pik ik bij hen thuis een wedstrijdje mee, altijd leuk :p

Ik supporter als Belg ook voor de Hollanders, vooral omdat het leuk is dat op de Nederlandse zenders te volgen en het dezelfde taal is.

Wel jammer dat Belgie niet meedoet, dat maakt het toch een stuk interessanter. Verder supporter ik ook voor Ghana en Equador, veel voetbalmaten vandaar die hier wonen en dan pik ik bij hen thuis een wedstrijdje mee, altijd leuk :p

Als Vlaming kan je toch niet anders dan voor Uw echte vaderland supporteren, nl de Verenigde Nederlanden !
Wis de schande van 1830 uit en laat Dietsland herleven !!

Ik ben trouwens voor Zweden

ik ben voor Brazilie want k'heb er 800 euro op gewed:D

voor de hollanders! hup holland hup

Wow, dit verbaast me toch wel, ik dacht dat belgen een hekel hadden aan ons.

Brazilie mag wat mij betreft onmiddelijk uitgeschakeld worden. Het WK wordt zo saai als ze iedere keer winnen. Ze spelen wel mooi voetbal, dat wel ;)

Als vlaming ben ik voor de Nederlanders !!! De ploeg met de beste indivduele voetballers (Wat zie ik "Van the Man" toch graag bezig) , maar jammergenoeg niet de ploeg met de meeste cohesie .

Rep Sinn Fein zei:
Als Vlaming kan je toch niet anders dan voor Uw echte vaderland supporteren, nl de Verenigde Nederlanden !
Wis de schande van 1830 uit en laat Dietsland herleven !!

Volkomen mee eens !!! Kameraad!

Terug
Naar boven