MuscleMeat

voorbeeld kuurtje...

Senshin

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
na van alles te hebben gelezen en behoorlijk in verdiept te zijn geraakt, maar toch een aantal vraagjes..

stel, ik zou een kuur doen, zou altijd nog wachten tot mijn 21ste ofzo.

testo cypionate 300mg per week
met deca 200mg per week

dus week 1 / 10
testo cyp: 300 mg week
deca: 200 mg per week

ik zou dan graag winstrol erbij willen doen...
alleen wat is het beste?
Winstrol in het begin van je kuur, week 1 t/m 5
beetje middenin week 3 t/m 8
of aan het einde??
week 7 t/m 12??

voordat test cyp inspringt ben je 4 a 5 weken verder (de merkbare krachttoename enzo)
maar deca in 3 weken...
oftewel, je traint 3 weken niks met toch 3 spuiten weg te toveren?
of zit er toch in je bloed wat toch zorgt voor spiermassa toename??

dus winstrol aan het begin voor een lichte aankikker of toch niet?
omdat ik veel mensen het aan het einde van hun kuur zie doen..

Dus makkelijk gezegt:
winstrol in het begin of aan het einde van de kuur??

Met vriendelijk Groet
Sjoerd

(sorry voor mijn slechte nederlands, das gewoon belabbert)

Lekker zonder Winstrol kerel. Besteed dat geld maar aan een goede nakuur.

Senshin zei:
na van alles te hebben gelezen en behoorlijk in verdiept te zijn geraakt, maar toch een aantal vraagjes..

stel, ik zou een kuur doen, zou altijd nog wachten tot mijn 21ste ofzo.

testo cypionate 300mg per week
met deca 200mg per week

dus week 1 / 10
testo cyp: 300 mg week
deca: 200 mg per week

ik zou dan graag winstrol erbij willen doen...
alleen wat is het beste?
Winstrol in het begin van je kuur, week 1 t/m 5
beetje middenin week 3 t/m 8
of aan het einde??
week 7 t/m 12??

voordat test cyp inspringt ben je 4 a 5 weken verder (de merkbare krachttoename enzo)
maar deca in 3 weken...
oftewel, je traint 3 weken niks met toch 3 spuiten weg te toveren?
of zit er toch in je bloed wat toch zorgt voor spiermassa toename??

dus winstrol aan het begin voor een lichte aankikker of toch niet?
omdat ik veel mensen het aan het einde van hun kuur zie doen..

Dus makkelijk gezegt:
winstrol in het begin of aan het einde van de kuur??

Met vriendelijk Groet
Sjoerd

(sorry voor mijn slechte nederlands, das gewoon belabbert)

• Topic Starter Topic Starter
dus je pakt geen extra kilo's op winstrol ofzo??
zijn de nadelen alleen maar groter dan de voordelen dan??

stel je pakt in de 7e week winstrol t/m de 12e week.

dan zou je toch door die winstrol extra kilo's kunnen pakken??
of geld bewust een slechte keuze?

als eerste kuur is deca en test prima, zoals elmo al zei bewaar winny voor later.
lees nog maar eens goed rond, de cyp ester is korter dan de deca ester ;)
dus test merk je eerder dan deca

extra kilos meot je vergeten na je 10 weken kuur dan heb je het meeste al gehad de meeste gebruiken de winnny om er net iets harder uit te komen en om te overbruggen na je nakuur toe

het is maar wat je wilt maar als je het zo doet denk ik dat je beter de laatste weken op prop over kunt gaan das veel lekkerder

kevinlorenzin zei:
extra kilos meot je vergeten na je 10 weken kuur dan heb je het meeste al gehad de meeste gebruiken de winnny om er net iets harder uit te komen en om te overbruggen na je nakuur toe

het is maar wat je wilt maar als je het zo doet denk ik dat je beter de laatste weken op prop over kunt gaan das veel lekkerder

Alleen prop is niks voor iemand die het injecteren niet gewend is he. Ik vond het zelf ook niet fijn om met dikke bulten op mijn benen rond te lopen. Dat krijg je helemaal erg als je dan ook nog wat met die naald zit te roeren in je been of in je bil.
wat mij trouwens verbaast is dat een beginneling meteen met een cocktail van 3 soorten AS in de weer gaan. 2 is tot daar an toe, maar je zou met alleen test ook wel een kilo of 8 aankomen. Dat had ik al met alleen 200mg deca toen ik begon.

Gooi de deca of de winny er uit. Doe dan gewoon 8 weken 300mg test en de laatste 5 weken winny ofzo als je er scherper uit wil zien.

kevinlorenzin zei:

wat bedoel je precies?

stel, je gebruikt winny van week 8/13 ??9/14??, hou je dan meer kilo's over na je nakuur, doordat je er harder uitziet(meer massa ipv water???)
en omdat winstrol weinig invloed op je eigen test productie heeft zou dat theoretsche toch ook zo moeten zijn??
maar het kan natuurlijk omdat je test productie ook plat ligt dat het gewoon plat blijft liggen omdat je toch aan de winstrol gaat, ook al heeft het weinig effect, maar omdat het plat ligt, zo blijft.
moet toch zeker weten, anders blijft die vraag hangen, want ik heb gezocht maar kan nergens een direct antwoord vinden.

kan het ook helemaal verkeerd begrijpen, maar wil eigelijk ook alleen informatie opdoen zoals de meeste hier :)

Groet
Sjoerd

Vergeet die winny kerel. Met een combi van deca en test zijn je androgene receptoren en de indirecte groeieffecten voldoende afgedekt. Bovendien zorgen de lange esters ervoor dat je binnen een aantal weken niet 200 plus 300, maar meer 700 mg per week in je systeem hebt door het stapeleffect. Dat lijklt me voor jouw meer dan voldoende

Senshin zei:
wat bedoel je precies?

stel, je gebruikt winny van week 8/13 ??9/14??, hou je dan meer kilo's over na je nakuur, doordat je er harder uitziet(meer massa ipv water???)
en omdat winstrol weinig invloed op je eigen test productie heeft zou dat theoretsche toch ook zo moeten zijn??
maar het kan natuurlijk omdat je test productie ook plat ligt dat het gewoon plat blijft liggen omdat je toch aan de winstrol gaat, ook al heeft het weinig effect, maar omdat het plat ligt, zo blijft.
moet toch zeker weten, anders blijft die vraag hangen, want ik heb gezocht maar kan nergens een direct antwoord vinden.

kan het ook helemaal verkeerd begrijpen, maar wil eigelijk ook alleen informatie opdoen zoals de meeste hier :)

Groet
Sjoerd

thx elmo, daar heb ik wat aan =)

Groet
Sjoerd

Terug
Naar boven