Fitness Seller

voorbeeld scriptie over onze grondwet

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Beste forumleden,

"terecht nederlands nee tegen de europese grondwet --> dat is mijn stelling waar ik over moet schrijven"

Maar om goed inzicht te krijgen over hoe de scriptie eruit moet zien, wil ik graag een van jullie om hulp vragen om met een voorbeeld scriptie over de grondwet te komen.

Alle info is welkom!

En karma voor de bruikbare tips ;)

Hmm, ik heb een soortgelijke stelling echter over een ander onderwerp ;) .
Het verzet van de Verenigde Staten tegen het Internationaal Strafhof: Terecht of Onterecht?
Maar i.v.m. jou onderwerp, zou je eens kunnen kijken naar de achtergrond redenen waarom men tegen de Europese Grondwet is.
- Foute titel "Europese Grondwet", in feite is het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa. De titel Europese Grondwet, werkt afschrikkend voor de burger.
- Mensen zijn ontevreden met de huidige regering
- Voor -en nadelen afwegen
- onoverzichtelijk werk van meer dan 400 artikelen

• Topic Starter Topic Starter
Jinsu zei:
Hmm, ik heb een soortgelijke stelling echter over een ander onderwerp ;) .
Het verzet van de Verenigde Staten tegen het Internationaal Strafhof: Terecht of Onterecht?
Maar i.v.m. jou onderwerp, zou je eens kunnen kijken naar de achtergrond redenen waarom men tegen de Europese Grondwet is.
- Foute titel "Europese Grondwet", in feite is het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa. De titel Europese Grondwet, werkt afschrikkend voor de burger.
- Mensen zijn ontevreden met de huidige regering
- Voor -en nadelen afwegen
- onoverzichtelijk werk van meer dan 400 artikelen

Zou je mij mss je scriptie kunnen mailen zodat ik een idee heb van hoe te beginnen, de lay out etc. Dit maakt t allemaal een stuk makkelijker voor me nl.

---> samenleving en politiek.

Terug
Naar boven