Fitness Seller

Voorbereiding eerste kuur, heb ik alles correct?

misterS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Hoi allemaal,

Ben van plan om mijn eerste kuur te nemen, en vroeg me voor de zekerheid af of ik aan alles heb gedacht (goed gedacht heb)

week 1 - 8 300mg test-e (e5d, elke 5 dagen)

week 10 - 14 20mg nolvadex (elke dag, "+/-" zelfde tijdstip)

Mijn dealer heeft vials van 10ML. Dan heb ik aan 1 vial genoeg toch?
1ML = 1000MG ? (300mg x 8weken = 2400)

ik wil graag in mijn bil / glutes prikken.

0.8 x 40mm voor glutes, en welke moet ik nemen om de test uit mijn vial te halen?...

Hoop dat ik wat fijne antwoorden krijg.

Alvast bedankt
Groeten MisterS.

Waarom 8 weken!?

Ga op 500mg testE zitten voor 12 weken.

1.2x40 om op te zuigen

en nakuur 4 weken op 20 mg nolva

géén kickstart!? Winny of d-bol!?

Nice topic, kan hier nog wat van leren.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom 8 weken!?

Ga op 500mg testE zitten voor 12 weken.

1.2x40 om op te zuigen

en nakuur 4 weken op 20 mg nolva

géén kickstart!? Winny of d-bol!?

Bedankt voor je reactie Jack, 8 weken was voldoende als eerste kuur dacht ik dat mij verteld werd. Na die 8 weken zou je weinig groeien tegen over 10 weken. dus injecteren zou dan overboding zijn. Klopt dit?

1.2x40 om te zuigen, dankjewel

nakuur idd 4 weken op 20mg

en kickstart is niet persee nodig toch?? of kickt de test er dan veel te laat in?

mvg MisterS

1 ML = 1000 MG ???
Zou een pijn in the ass zijn..

De normale vials zijn: 10 ML. Per 1 ML zit er 250 MG in. Als je e5d 300 MG zet, kom je niet aan 8 weken, wat toch het minimum is.

2 vials zou beter zijn.

Maar het beste is misschien om je goed in te lezen wat betreft aas.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie.
Dit stond in de AAS FAQ:

In exact gewicht, zou je 1000 mg van elke stof kunnen vergelijken met één ml van elke vloeistof, maar afhankelijk van de stof en de vloeistof zal dit lichtjes verschillen

dus dan is 1000mg toch 1ML? of begrijp ik het nu helemaal verkeerd.

bedankt voor je reactie.

Groeten MisterS

Bedankt voor je reactie.
Dit stond in de AAS FAQ:

In exact gewicht, zou je 1000 mg van elke stof kunnen vergelijken met één ml van elke vloeistof, maar afhankelijk van de stof en de vloeistof zal dit lichtjes verschillen

bedankt voor je reactie.

Groeten MisterS

Ja.

Succes anyway.

Die stelling is puur om het begrip te verstaan dat niet elke olie en esters evenveel wegen.

Op de vials staat vermeld hoeveel 1 ml inhoud.
Meest voorkomende:
Test E : 250 mg / ml

Ik zou lekker dit doen:
week 1-10 test e 500mg per week
*week 1-4 winstrol 50mg per dag

*eventueel kickstart zodat je sneller kan knallen

Mijn dealer heeft vials van 10ML. Dan heb ik aan 1 vial genoeg toch?

Voor een eerste kuur is het heel simpel, gewoon 2 vials halen van test e 250mg/ml Daar doe je op 500mg week 10 weken mee of 9 als je te ruim meet of er net geen 10ml in zit. Gewoon 2 vials kopen en opmaken in ongeveer 10 weken.

Kickstart is een keuze, geen must.

Maar eerst even beter inlezen, wat je tot nu toe laat blijken kan je daar best nog wat tijd insteken......ondertussen voeding en training echt op orde hebben.

Bedankt voor je reactie.
Dit stond in de AAS FAQ:

bedankt voor je reactie.

Groeten MisterS

Staat er slecht voor met het onderwijs in NL.

Mg = gewicht, massa.
Ml = volume, ruimtelijk

Wat daar staat is dat 1000 mg (ofwel 1 gr) ONGEVEER 1 ml volume heeft. Een liter water weegt bijv. ook ONGEVEER 1 kg. Dit houdt in dat de dichtheid ongeveer 1 gr/ml is. En 1 milliliter is gelijk aan 1 cm^3. Dus 'n blokje van 1 x 1 x 1 cm aan ruimtelijk figuur. Deze dichtheid van ongeveer 1 gr/cm^3 geldt voor veel substanties (maar voor lang niet alle).

Wat daar NIET staat is dat er 1000 mg test in 1 ml zit. Dat staat er totaal niet, in de verste verte niet.

Wiskunde basis les 1.
Docent: Dhr. G. XXL.

heb al meerdere malen gehoord dat bij (UG) vials er niet altijd 10 ml inzit maar meestal wat minder.. .

daarnaast kan je beter wat ruimer zetten aangezien je nooit alles uit de spuit kan krijgen dus stel je hebt 1ml in de spuit zal niet de volle 1ml ook daadwerkelijk geïnjecteerd worden.
(hoeveel verschil minimaal zal zijn...)

Terug
Naar boven