MuscleMeat

Voorbereiding voor de zomer

balegem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Beste bodybuilders

Graag had ik jullie mening gehad voor mijn kuurtje van het voorjaar.
Ikzelf ben 26j train terug zo'n 2,5j ben 1,78m groot en weeg 74kg aan 9%.
Heb een goed eet- en trainingsschema.
Mijn bedoeling is om in het voorjaar een kuur te beginnen waar ik massa bij win maar niet het opgeblazen gevoel heb en ziet, dus zo weinig mogelijk vocht.
Er staat op de site zo veel info dat ik niet meer goed weet wat nu het beste zou zijn voor mijn doelstelling. Zou graag zo'n 6kg er bij willen maar dan wel zo droog mogelijk.
Heb al deca en susta gebruikt in een verleden.

Ik had gedacht aan het volgende:
w1-10: 400mg EQ/EW
w3-10: 50mg Winny/ED (orals)
w5-10: 60mg Provi/ED
w13-15: 20mg nolvadex/ED

Graag jullie mening hierover alvast bedankt:)

Dus je hebt al 'n kuur achter de rug en je weegt nog maar 74kg??

Als je toch niet van het kuren kan afblijven, doe dan gewoon test-only met evt. kickstart.

1-10 test enth 500mg EW

Eventueel eerste 4 weken kickstart, en uiteraard nakuren he. Hier zul je hard genoeg op knallen met jouw stats..... Maar ik zou wat meer in voeding en training verdiepen..

Laatst bewerkt:
Na 2,5 jaar trainen en een kuur verleden nog maar 74 kilo wegen dan gaat er toch iets fout kerel. Dan kan je niet roepen dat je trainingsschema en voedingsschema in orde zijn. Dat zijn ze klaarblijkelijk niet.

verbeter die eerst en zorg dat je een basis hebt om op te kuren. Dit gaat zo ontzettend jojoën.

Kan je het toch niet laten, wat wss toch wel zo zal zijn, is inderdaad test the best.

500mg ew

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ga je dan ook niet meer vocht overhouden van die testh?
En waarom geen winny, eq en provi enz? Zou dit te zwaar zijn?

Mijn voeding probeer ik zo strikt mogelijk na te leven maar heb nu eenmaal een snel metabolisme denk ik. :(

Post je voeding eens, denk dat je daar meer aan zult hebben dan aan kuuradvies tbh.

Bold only op 400mg/week gaat wel dikke gains geven ja.

Maar ga niet kuren man serieus je kunt makkelijk nog dikke kilo's pakken zonder.

Hier mijn voedingsschema dat ik zo strikt mogelijk probeer te volgen door de dag heen drink ik zo'n 1,5l water:

07.00 3sneden volkoren brood met pindapasta
125gr platte kaas
1 whey shake (25gr eiwit)
1 glas sinaasappelsap
09.00 125gr platte kaas
2 sneden volkoren brood met confituur
50gr kippewit
1 banaan
12.00 4sneden volkoren brood met 100gr kippewit of kalkoen
125gr platte kaas
250 ml verse groentesoep
150gr volkoren pasta
15.30 1 whey shake (25gr eiwit) van PHD
1 appel
50gr kippewit
18.00 200gr vis/kippefilet/biefstuk
150gr broccoli of andere groente
100gr aardappelen
18.30 5gr creatine
21.30 1 protein shake (30gr eiwit) van Mutant pro

Mag je hard aan werken dus...

" Ik heb een goed voedingsschemamaar ik kom niet aan ik denk dat ik een snel metabolisme heb " hahaha ongeloofelijk ook he verdiep je eens in voeding!!

begin eens met 2x 500gram kwark er bij te gooien,
en 500gram kipfilet per dag bijvoorbeeld (kan je over 2 maaltijden verdelen), kost je maar een paar euro, dan heb je al snel veel meer proteïne binnen

en het kuurvoorstel van GetXXL is prima voor een eerste kuur,
de vocht/vet is natuurlijk afhankelijk van je voeding, je kan dan wel clean bulk doen bijvoorbeeld om dat te beperken. ik vind overigens dat je daar niet bang voor hoeft te zijn in een kuur!

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

" Ik heb een goed voedingsschemamaar ik kom niet aan ik denk dat ik een snel metabolisme heb " hahaha ongeloofelijk ook he verdiep je eens in voeding!!

geef dan eens wat tips aan TS,
standaard berichtjes kennen we nu wel weer

Laatst bewerkt:
En ik die dacht dat ik goed bezig was :-(
Alvast bedankt voor het advies Kix

Was echt een licht gewicht als ik begon. Woog zo'n 62 kg
Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit:
week 1
Maandag: rug - triceps - buik
Dinsdag: borst - biceps
Woensdag: rust
Donderdag: schouders - benen
Vrijdag: rug - triceps - buik

week 2
Maandag: borst - biceps
Dinsdag: schouders - benen - buik
Woensdag: rust
Donderdag: rug - triceps buik
Vrijdag: borst - biceps

Zo neem ik 1maal per week een spiergroep extra

Doe maar gewoon 1 spiergroep per week.

Doe maar eens wat meer vreten.

En als je toch wil gaan kuren, why the **** een cut kuur als je toch al amper massa op je lijf heb zitten? ???

Eten is gewoon zo belangrijk.. je huidige eet-schema klinkt als een 'ontbijt', laat die confituur vallen voor wat kipfilet, tonijn, zalm,...
meer rijst eten, 60gr whey, minstens 4 sneden per maaltijd, 500gr platte kaas, gooi wat pannenkoeken bij als tussendoor,.... staan hier op het forum genoeg voorbeelden van een goed schema, kijk even wat rond..

bedankt voor de info gasten, er is precies nog veel werk aan de winkel

Zijn schema is misschien niet optimaal als je AAS wilt gaan gebruiken maar verder is het echt niet zo heel slecht hoor! Beter dan menig andere hier op het forum!

Maar, er zit zeker nog wat werk aan! Vooral als je AAS gaat gebruiken.

Daarbij, als je zo min mogelijk vocht wilt vasthouden = geen zout. In brood zit ontzettend veel zout. Do the math!

Terug
Naar boven