MuscleMeat

Voorsicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Mannen wees voorzichtig, ik weet namelijk dat iemand die hier wel eens kwam (dus met name deze sectie) momenteel niet op vrije voeten is.
Ik weet dat hij tot januari in voorarrest is, dus wees gewaarschuwd.

RichardV zei:
Mannen wees voorzichtig, ik weet namelijk dat iemand die hier wel eens kwam (dus met name deze sectie) momenteel niet op vrije voeten is.
Ik weet dat hij tot januari in voorarrest is, dus wees gewaarschuwd.

Kopen is niet strafbaar. Verkopen is strafbaar.

wie zegt dan dat ie via dit forum is gepakt? niemand toch?
verder mag je wel kopen maar is verkoop strafbaar volgens jou, dus ik mag gerust een kg sos halen (niet strafbaar volgens jou) maar als ik die ga verkopen ben ik wel ineens strafbaar?
misschien moet je je iets meer verdiepen in de materie voordat je lukraak dingen gaat roepen
gr d

dennis999 zei:
wie zegt dan dat ie via dit forum is gepakt? niemand toch?
verder mag je wel kopen maar is verkoop strafbaar volgens jou, dus ik mag gerust een kg sos halen (niet strafbaar volgens jou) maar als ik die ga verkopen ben ik wel ineens strafbaar?
misschien moet je je iets meer verdiepen in de materie voordat je lukraak dingen gaat roepen
gr d

Wanneer je KG gaat kopen, dan zullen ze denken dat het voor jezelf is?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg niet dat dbb er iets mee te maken heeft, ik zeg alleen dat ze vrij fanatiek aan het sporen zullen zijn, aangezien het geen kleine jongen is in dat wereldje.
Jongens die op de hoogte zijn weten wie ik bedoel en weten wel hoe of wat.

Remco - 1977 zei:
Kopen is niet strafbaar. Verkopen is strafbaar.

volgens jou maakt dat dus niet uit, verder heb ik geen zin in een uitgebreide zinloze discussie hierover. snap je punt wel ;) maar je roept iets onzinngs terwijl je volgens mij niet alles weet (ik ook niet, maar ik roep ook niet zomaar wat)
gr d

dennis999 zei:
volgens jou maakt dat dus niet uit, verder heb ik geen zin in een uitgebreide zinloze discussie hierover. snap je punt wel ;) maar je roept iets onzinngs terwijl je volgens mij niet alles weet (ik ook niet, maar ik roep ook niet zomaar wat)
gr d

Richard maakt indirecte associaties met hetgeen wat er is gebeurd en DBB.com. Kan nogal een verkeerde indruk wekken zowel bij mij als andere forum gebruikers, wat ik aan neem niet de bedoeling is.

Remco - 1977 zei:
Richard maakt indirecte associaties met hetgeen wat er is gebeurd en DBB.com. Kan nogal een verkeerde indruk wekken zowel bij mij als andere forum gebruikers, wat ik aan neem niet de bedoeling is.

Juist niet kerel.
Veel mensen kennen hem hier.
Gaat nogal eens wat info over en weer via pm, en het is alleen maar een waarschuwing.

RichardV zei:
Juist niet kerel.
Veel mensen kennen hem hier.
Gaat nogal eens wat info over en weer via pm, en het is alleen maar een waarschuwing.

OK. Er wordt nml. hier en daar weleens waarschuwingen gegeven. Hopen maar dat deze waarschuwing wat meer voorzichtigheid brengt bij de leden.

duidelijk

gelukkig is dit een informatief forum en worden mensen die proberen te handelen er meteen afgekickt door de moderators!

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de recherche met 25 man alleen al op de AAS handel in Den Haag is gezet.

Reken er maar op dat ze in de rest van NL ook actief zijn.

Wil er wel ff aan toevoegen dat er voor zover ik weet geen politieonderzoek aan vooraf is gegaan, maar de arrestatie zou naar aanleiding van een toevalstreffer zijn geweest.

Dat is wat ik heb gehoord althans.

Loo zei:
gelukkig is dit een informatief forum en worden mensen die proberen te handelen er meteen afgekickt door de moderators!

Val me dan ook niet meer lastig met je spammail wil je? :p :p :p

Anders gaat het vingertje toch ff naar de 'reportknop. :D

Ik geloof zelfs als je iemand PMt voor adressen dat je er af gekicked word:wave2:

oke ...thanks

Geen namen of initialen plaatsen, het is geen raden maar wie er nu gepakt is.

Ruff-E zei:
Ik hoop niet dat het ## of ## is...

Namen doen er niet toe, en deze zaak staat ook los van AAS handel kan ik melden!

Het zou om een compleet andere aanklacht gaan. ;)

Edit: ik heb de quote ook maar ff aangepast ;)

Ja, namen noemen heeft geen zin. Het is meer een waarschuwing om gewoon voorzichtig te zijn.

En toevalstreffers geloof ik niet in LEVI;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven