MuscleMeat

Voorstel 1e kuur

Mijn advies gezien je stats: naturel nog even verder gaan...over een jaar of 2 aan injects beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Hmm het probleem is ik eet 3,5/4000 kcal per dag en nog kom ik niet bij.

Hmm het probleem is ik eet 3,5/4000 kcal per dag en nog kom ik niet bij.

Post een je voedingschema en je trainingschema...

Een oral only kuur is geen wonder, sowieso heeft kuren weinig zin wanneer je voeding en training niet op orde zijn (je zal weinig tot niets behouden achteraf).

kuren moet je juist doen als je weet hoe je moet gainen en extra hard wilt gaan, niet als oplossing voor een gebrek aan gains wat 9 van de 10 keer komt door voeding/training niet op orde.

Hier mijn schema's

uploadfromtaptalk1410973586192.jpg

uploadfromtaptalk1410973620377.jpg

uploadfromtaptalk1410973631658.jpg

uploadfromtaptalk1410973648194.jpg

Ah dat is wel duidelijk, ga eens elke spiergroep 2x per week trainen man :p
En kom je wel vet bij?

Nee nauwelijks vet. ik Pingel tussen 5/7% bf. Ik heb me toen laten testen en heb een overactieve schildklier waardoor me stofwisseling erg hoog blijft

Nee nauwelijks vet. ik Pingel tussen 5/7 bf. Ik heb me toen laten testen en heb een overactieve schildklier waardoor me stofwisseling erg hoog blijft
Dan is het toch duidelijk waarom je niet aankomt? Je eet te weinig ;). Dat andere mensen wel aankomen met het aantal kcal dat je eet komt omdat zij geen overactieve schildklier hebben. Jij moet dus nog meer eten als je wilt aankomen.
Als je een kuurtje gaat doen dan ga je alsnog weinig gainen, omdat je niet genoeg eet, en na de kuur verbrand je wat je dan toch hebt gegaind er weer af.

Oke snap ik wel maar we zijn een beetje off topic. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag die graag heb gehad. Dbol of winny in mijn geval?

Zodra je zegt "ik wil een eerste kuur doen MAAR ..." ga dan nog maar even bezinnen, want je weet nog niet waar je mee bezig bent. Doe het goed, doe het efficient, doe het safe, dan vraag je eerlijk advies waar geen "maar" bij komt kijken.

Zijn voldoende mensen die beginnen met oral only, en die later altijd beseffen dat ze die tijd hadden nuttiger en gezonder gebruiken.

Oke snap ik wel maar we zijn een beetje off topic. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag die graag heb gehad. Dbol of winny in mijn geval?

Toch wel. geen van beiden. Wat wil je nu ? Dat de mensen je limieten aanvaarden en je helpen iets te doen wat niet goed is voor je ? Kun je even goed komen zeggen dat je zelfmoord of terroristische aanslag gaat plegen en dan vragen naar de beste manier om dat te doen :s

Als je kilootje of 15 natural bijkomt eerst, probeer dan 10 weken testosterone enanthaat 500mg/week, HCG 500IU 2x per week. Veilig, efficient, goedkoop en DE referentie bij uitstek voor wat daarna volgt.

Ja ik weet dus niet wat efficiënter is voor mij ik ben al kurkdroog dus ik vraag aan jullie of winny wel dan voorstandig is. Er moet toch ergens een begin zijn

Ja ik weet dus niet wat efficiënter is voor mij ik ben al kurkdroog dus ik vraag aan jullie of winny wel dan voorstandig is. Er moet toch ergens een begin zijn

als je kurkdroog bent kun je dbol ook wel hebben.. wil niet zeggen dat je dat ook moet doen. persoonlijk (geen ervaring maar afgaand op loads research) zou ik, als je dan toch een oral only wilt, voor winny kiezen.

Mag ik dan ook vragen waarom jij persoonlijk voor winny zou kiezen. Als je het hebt over mijn stats

Ja, geef ik ook aan, eens je massa voldoende is natuurlijk, en je dus voldoende goed leert eten om je AAS efficient te benutten begin je bij testosterone enanthaat, enkel dat, 10 weken aan 500mg per week samen met HCG. Dit wordt je basis, je referentie.

1.Waarom geen orals ? ten eerste orals zijn giftig voor je lever, je weet nog niet waar je mee bezig bent. Ten tweede, orals leveren nauwelijk behoudbare massa, dus weinig efficient, je verspilt je tijd. en ten derde, voor je eigen gezondheid en herstel is HCG gebruik noodzakelijk. HCG kan je enkel injecteren. Dus als je niet wil injecteren, kun je dit al niet op een voldoende veilige manier aanpakken om er mee te beginnen, dus blijf er met je fikken af voor je jezelf iets aandoet en iedereen die gebruikt weer een slechte naam bezorgd.

2.Testosterone is basis. Testosterone kan niet geslikt worden, enkel geinjecteerd. Wanneer je AAS neemt stop je zelf van test aan te maken. Je vervangt je test door wat je neemt. helaas doen die andere producten niet, of niet in dezelfde mate wat test doet voor je welzijn en gezondheid. Dus heb je altijd een minimum aan test nodig in elke kuur, anders ben je slecht bezig. Dus als je niet wil injecteren, dan kan je dit niet. Blijf er dus met je fikken af voor je jezelf iets aandoet en iedereen die gebruikt weer een slechte naam bezorgd.

3.Testosterone is goedkoop, veilig en bijzonder efficient. Het onderhoud en verbeterd libido, is de beste AAS voor massa die er bestaat, en omdat je het in elke kuur gaat gebruiken is het een ideale referentie om te leren wat het doet op zichzelf als eerste kuur, want daarop ga je verder bouwen en dan pas ga je het verschil zien met de andere dingen die je in de toekomst mss gaat nemen (ik moet immers nog altijd de eerste tegenkomen die het op één kuurtje gehouden heeft)

Dus als je vraag is wat is beste voor jou, dan heb je al een HEEL uitgebreid antwoord waar je mee aan de slag kan. Als je vraag nog altijd is of winny of dbol het beste is voor jou, dan ben je waarschijnlijk licht mentaal gehandicapt. het antwoord is duidelijk geen van beiden.

Mag ik dan ook vragen waarom jij persoonlijk voor winny zou kiezen. Als je het hebt over mijn stats

afgaande op logs van dit en andere fora;
- weinig tot geen loss in herstelperiode van winny -> of je nou 6kg pakt (wat netjes is) met dbol, er 2 verliest en op 4kg uitkomt, of je pakt er 4 met winny. (ofc icm goed in elkaar stekende voeding/training)
- winny houd geen vocht vast, drijft zelfs af dus kom je harder van te staan
- geen nakuur nodig (blijft persoonlijk maar mijn mening)
- winny aromatiseert niet dus geen kans op gyno

enigste voordeel van dbol is volgens mij kracht, maar overal lees je dat winny ook een aardige krachtboost geeft dusja..

En dan is volgens mij nog niet eens gemeld dat als je nu niet aankomt met wat je eet je tijdens je kuur ook nauwelijks zult aankomen. De halve kilo die je aankomt zul je daarna weer verliezen + nog wat extra's als je pech hebt omdat je hormonen ook niet optimaal zijn na een kuur en je dan dus helemaal te weinig eet.

afgaande op logs van dit en andere fora;
- weinig tot geen loss in herstelperiode van winny -> of je nou 6kg pakt (wat netjes is) met dbol, er 2 verliest en op 4kg uitkomt, of je pakt er 4 met winny. (ofc icm goed in elkaar stekende voeding/training)
- winny houd geen vocht vast, drijft zelfs af dus kom je harder van te staan
- geen nakuur nodig (blijft persoonlijk maar mijn mening)
- winny aromatiseert niet dus geen kans op gyno

enigste voordeel van dbol is volgens mij kracht, maar overal lees je dat winny ook een aardige krachtboost geeft dusja..
Oké bedankt voor de info!

Terug
Naar boven