XXL Nutrition

Voorstel 2e kuur

Denni s

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m89
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Wil in maart mij 2e kuur gaan starten, en zit al er alvast een btje over na te denken hoe ik dit zal anpakken.
Doel is om zoveel mogenlijk op gewicht te blijven, en naar de 8% te zakken.
Gewicht nu is 106 kilo op ongv 12%, ik blijf tot maart bulken op 4600kcal dus bf zal nog 1a2% gaan stijgen.

Week 1-2: 1000mg test e, 400mg mast e.
Week 2-14: 375mg test e, 400mg mast e.
Week 12-16: 2/4mg MT of 60mg winstrol of 80mg anavar.
Week 17-21: 20mg nolva + 20mg aromasin

kcal tijdens de kuur zal ik af bouwen tot 3000, of misschien nog wel iets minder.
En in week 12-16 als ik MT ga gebruiken verhogen naar 4000a4500 om nog wat droge massa te pakken.
Of indien nodig laag in kcal blijven om het laatste bjte vet weg te krijgen.
Tijdens/na de nakuur zal ik 200 kcal boven onderhoud gaan eten, om zo veel mogenlijk massa te blijven houden maar niet teveel te stijgen in bf.
En dit wil ik de gehele zomer blijven doen, net iets boven ondehoud eten maar nog wel goed droog blijven staan.

zou korte esters gaan gebruiken zonder frontload, ben je niet van vaak prikken dan sust met mast. winny of ana 6 weken tot begin nakuur. zou niet verder zakken met Kcals als 500 onder je onderhoud, speel met je kev verhouding en vergeet niet voldoende vet te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
zou korte esters gaan gebruiken zonder frontload, ben je niet van vaak prikken dan sust met mast. winny of ana 6 weken tot begin nakuur. zou niet verder zakken met Kcals als 500 onder je onderhoud, speel met je kev verhouding en vergeet niet voldoende vet te nemen.

thnx voor de info.

Week 1-4: test prop met mast ace?
Laatste 6 weken winstrol lijkt mij indd fijner dan de laatste 4 weken MT.
Als ik zo het 1 en ander lees is MT misschien toch wel te heftig, ook al worden er toch wel erg goede resultaten mee behaald.
Vetten zullen voornamelijk uit lijnzaadolie, olijfolie, visolie en nootjes komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie hier vaker dat een frontload word afgeraden.
Maar warom is dit, volgens de stiky's zou het toch een goeie manier zijn om je kuur te starten.
Of is het in de praktijk toch anders?

Terug
Naar boven