AndroidHealthClinic

voorstel eerste kuur

t- tri

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
hey mensen

heb een tijdje dit forum rondgesurft en nu wil ik dus een keer een kuurtje proberen en zit te twijfelen tussen 2 verschillende :

test only (enath) 8 weken 500mg en nakuur hcg
of
deca 400mg met 30mg dianabol per dag

wat vinden jullie?
en zijn er mensen die ervaring hebben met deca? omdat t niet kan omzetten in dht leek t me wel wat, maar hoor hier zeggen dat t erg hard op je eigen systeem drukt. Heb iemand gesproken die t een aantal x heeft geprobeerd en zegt dat er met eenhcg tje als nakuur niets meer aan de hand is dan met gewone test

oh ja mijn doel is om wat extra massa te pakken, wil nog ongeveer 10 a 15 kg spiermassa extra op mn framepje en dan ben ik tevree

t- tri zei:
test only (enath) 8 weken 500mg en nakuur hcg
of
deca 400mg met 30mg dianabol per dag

doel is om wat extra massa te pakken, wil nog ongeveer 10 a 15 kg spiermassa extra

Als eerste kuur raad ik aan om test en deca te halveren maar wel samen te stacken... ( en naar 10 weken brengen )
Vb.

Week 1 - 10 : deca 200mg / week
week 1 - 10 : test 250 mg / week

Eventueel week 1 - 4 : dbol 30mg / dag
hcg als nakuur is niet voldoende
En 10 a 15 kg droge spiermassa , daar moet je niet op rekenen.
Mits goede training, goed eetschema en goede motivatie zal 6 a 7 kg al iets geloofwaardiger zijn.

Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
bedoelde 10 15 kg als einddoel niet na 1 kuur
maar wat heb ik naast hcg nodig? iets van nolva ofzo?

muscleboy zei:
Als eerste kuur raad ik aan om test en deca te halveren maar wel samen te stacken... ( en naar 10 weken brengen )
Vb.

Week 1 - 10 : deca 200mg / week
week 1 - 10 : test 250 mg / week

Eventueel week 1 - 4 : dbol 30mg / dag
hcg als nakuur is niet voldoende
En 10 a 15 kg droge spiermassa , daar moet je niet op rekenen.
Mits goede training, goed eetschema en goede motivatie zal 6 a 7 kg al iets geloofwaardiger zijn.

Veel succes
idd dit al wat beter!!![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik raad je aan om deca te stacken met d-bol (dianabol). In je eerste kuur heb je nog geen testosteron nodig. Ik raad je niet aan om 10 weken door te gaan met je kuur maar 8 weken. Deca is een mild anabool en zeker milder dan testosteron dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. De d-bol opbouwen vanaf 1ste wk 10mg, 2e wk 20mg en vanaf 3e wk 30mg en ik adviseer je het om het 6 weken te gebruiken. In de 5e week moet je het afbouwen naar 20mg per dag en in de laatste week 15mg. Hou het aantal deca's op 10.

Alleen hcg is wel genoeg, dit is een hele milde kuur en daarvoor heb je aan 3x 2500iu injectie wel genoeg.

Succes met je kuur!

Gr Suat

Hou het aantal deca's op 10.

watbedoel je hier precies mee suat?

maar bedankt voor de reacties tot nu toe.... :thumbs:

opbouwen van dianabol is nu toch wel achterhaald dacht ik toch

Ja eigenlijk is op- en afbouwen van d-bol niet meer nodig maar aangezien dit je eerste kuur is heb ik het gezegd. Het is wel beter voor je maag dat je ff opbouwt. Dan kun je het bijv als volgt doen, misschien is dit wel beter. 1e dag 1 tab, 2e dag 2, 3e dag 3 totdat je aan 30mg per dag zit en dan constant houden, dan kun je gewoon 5 weken d-bol pakken en kun je 10 deca's in 8 weken nemen. 2 vrienden van me zijn alleen op deca rond de 10kg aangekomen. Eigenlijk adviseert men deca toch op 10 weken te houden maar uit ervaring weet ik dat het op 8 weken ook goed werkt, vandaar. Want het lijkt me sowieso niet verstandig om je eerste kuur teveel te gebruiken.

Hoop dat dit wat meer duidelijkheid voor je geeft.

Gr Suat

Mijn advies aan jou: geen advies geven als je zelf net komt kijken en er de ballen van snapt.
Wat je schrijft is absolute onzin. Deca is niet mild! Als geen ander legt het je eigen systeem plat (wel eens van een Deca-d*ck gehoord?)
En het op en afbouwen van DBol is is bullshit.
Je advies over de nakuur is ook slecht. HCG onderdrukt je endogene testoproductie. Clomid hoort in elke nakuur.

Als ik jou was zou ik je post verwijderen.

Wil niet lullig doen maar dit slaat nergens op

Suat zei:
Ik raad je aan om deca te stacken met d-bol (dianabol). In je eerste kuur heb je nog geen testosteron nodig. Ik raad je niet aan om 10 weken door te gaan met je kuur maar 8 weken. Deca is een mild anabool en zeker milder dan testosteron dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. De d-bol opbouwen vanaf 1ste wk 10mg, 2e wk 20mg en vanaf 3e wk 30mg en ik adviseer je het om het 6 weken te gebruiken. In de 5e week moet je het afbouwen naar 20mg per dag en in de laatste week 15mg. Hou het aantal deca's op 10.

Alleen hcg is wel genoeg, dit is een hele milde kuur en daarvoor heb je aan 3x 2500iu injectie wel genoeg.

Succes met je kuur!

Gr Suat

Elmo zei:
Mijn advies aan jou: geen advies geven als je zelf net komt kijken en er de ballen van snapt.
Wat je schrijft is absolute onzin. Deca is niet mild! Als geen ander legt het je eigen systeem plat (wel eens van een Deca-d*ck gehoord?)
Draait dit weer uit op een deca versus test topic :D

Draait dit weer uit op een deca versus test topic

ja die zijn er geloof ik wel vaker op dit forum, maar de reden dat ik voor deca wil gaan is dat ik niet zit te wachten de bijwerkingen van dht vanwege persoonlijke redenen
kreeg trouwens t advies om boldone te nemen ipv deca, vinden jullie ervan?

en weer even iets anders vroeg me dus af ok ik de massa echt vast kan blijven houden die je pakt, bedoel je raakt natuurlijk altijdj wel wat kwijt maar als ik bijv tot de een lichaamsgewicht van 100kg kuur(vanaf bv 89) en ik val daarna bv terug op 95 ofzo houd je dit dan goed vast zonder daarna nog te blijven kuren?

Dat was niet de stekking van mijn post. Ik wil alleen maar aangeven dat Deca geen suikerwater is en net als test z'n eigen voor- en nadelen heeft. Voor een stack Deca-Test valt veel te zeggen. Wil je of test of Deca, zou ik altijd kiezen voor Test (Ent)

Sommige posters maken tussen test en Deca een vergelijking alsof ze bier met buckler vergelijken. :p

Mugje zei:
Draait dit weer uit op een deca versus test topic :D

Test wordt naar mijn ervaring minder vaak geadviseerd als eerste kuur, want we weten allebei dat als je blijft door kuren je steeds meer nodig hebt om te groeien. (dat geldt trouwens niet voor alle a.s. )

ik zou trouwens nooit advies geven als ik t niet uit een betrouwbare bron heb en ik mag aannemen dat bodypage toch wel een betrouwbare bron

En ik wil dan graag ook weten waar hcg goed voor is

Gr Suat

Laatst bewerkt:
volgensmij schrijven ze op de bodypage veel onzin hoor

het advies wat ik hier geef komt uit www.bodypage.nl en het lijkt me sterk dat het allemaal onzin is wat daar staat alhoewel ik weet dat het onderhand geupdate moet worden want ook daarin stond het op- en afbouwen van dbol. Maar opbouwen is gewoon beter voor je maag.

De hcg moet juist de eigen testprod sneller op gang brengen, het is als t ware de spuitvorm van clomid. Dat is mij verteld door een ervaren bb die zelf wedstrijden mee draait dus het lijkt me ook hier sterk dat het bullshit is.

Hij geeft de voorkeur aan hcg ipv clomid en heeft mij dus ook geadviseerd om te nakuren met hcg.

Ik wil ook niet lullig doen maar er wordt hier zoveel gezegd dus wat moet je nu geloven. Ik lees anders dan wat jij hier allemaal zegt.

Geef me meer duidelijkheid hierover aub Elmo

Gr Suat

Suat zei:
het advies wat ik hier geef komt uit www.bodypage.nl en het lijkt me sterk dat het allemaal onzin is wat daar staat alhoewel ik weet dat het onderhand geupdate moet worden want ook daarin stond het op- en afbouwen van dbol. Maar opbouwen is gewoon beter voor je maag.

De hcg moet juist de eigen testprod sneller op gang brengen, het is als t ware de spuitvorm van clomid. Dat is mij verteld door een ervaren bb die zelf wedstrijden mee draait dus het lijkt me ook hier sterk dat het bullshit is.

Hij geeft de voorkeur aan hcg ipv clomid en heeft mij dus ook geadviseerd om te nakuren met hcg.

Ik wil ook niet lullig doen maar er wordt hier zoveel gezegd dus wat moet je nu geloven. Ik lees anders dan wat jij hier allemaal zegt.

Gr Suat

HCG vervangt tijdelijk LH om zo je test snel weer hoog te hebben om zo zoveel mogelijk gains te behouden. Echter zorgt dit voor extra oestrogenen ook en begint het echte herstellen (van LH) pas daarna en dit doe je dmv nolva/clomid.

Dit is tenminste in simpele bewoordingen wat ik heb begrepen... :)

Maar het is toch wel zo dat een deca + test kuur toch sowieso veel meer doet dan een deca of test -only kuur? ???

Suat zei:
het advies wat ik hier geef komt uit www.bodypage.nl en het lijkt me sterk dat het allemaal onzin is wat daar staat alhoewel ik weet dat het onderhand geupdate moet worden wantook daarin stond het op- en afbouwen van dbol
.

Je zou minstens een aantal andere sites moeten bestuderen om tot een gewogen oordeel te komen. Bodypage.nl is goedbedoeld maar kneuterig, outdated en ten dele heel erg tegenstrijdig.

Maar opbouwen is gewoon beter voor je maag.

DBol innemen tijdens of na het eten dan heb je nergens last van.

De hcg moet juist de eigen testprod sneller op gang brengen, het is
als t ware de spuitvorm van clomid. Dat is mij verteld door een ervaren bb
die zelf wedstrijden mee draait dus het lijkt me ook hier sterk dat het
bullshit is.

Het houdt je ballen op peil maar onderdruk de afgifte van de hormonen die de
testoproductie regelen. (negative feedback) Kunstmatig je ballen stimuleren
betekent dat je endogene afgifte wordt onderdrukt en zodra je stopt met HCG
valt er dus een gat. De nakuur is er nu juist omdat gat op te vullen met
endogene (lichaamseigen aanmaak)

Clomid is hier de beste keuze eventueel in combinatie met Nolva .
Tijdens de kuur met HCG de grootte van je ballen op peil houden is mijns inziens bij zware kuren geen probleem.

Hij geeft de voorkeur aan hcg ipv clomid en heeft mij dus ook
geadviseerd om te nakuren met hcg.

Dat kan ik niet beoordelen. Ik ken hem niet. Breed staat niet gelijk aan
kenner, medisch expert, chemicus, dietist etc.

Ik wil ook niet lullig doen maar er wordt hier zoveel gezegd dus wat
moet je nu geloven. Ik lees anders dan wat jij hier allemaal zegt.

Bij deze !

Gr Suat[/QUOTE]

Het is inderdaad een hele goede stack. Deca is voornamelijk anabool en test zwaar androgeen en dus vult het elkaar mooi aan. Het is echter moeilijk in cijfers uit te drukken. De gains bij de stack zijn echter beter vast te houden wat natuurlijk aan het einde van de rit belangrijk is.

MartiNs zei:
Maar het is toch wel zo dat een deca + test kuur toch sowieso veel meer doet dan een deca of test -only kuur? ???

Terug
Naar boven