XXL Nutrition

Voorstel eerste kuur

sammy45

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Beste DBBers

Ik zou graag in april/maart mijn eerste kuur(tje) willen doen. Dit omdat ik van maten die nu aan het kuren zijn, de 'overschot' krijg zeg maar. Weliswaar tegen een prijs, maar veel lager dan dat ik het zelf zou moeten kopen van dealer. Ik train al van mijn 17jaar. Ik woog deze morgen 84,3kg bij 179cm, VP% rond de 10-11%. Ik zat eerst op +-15% maar er werd mij aangeraden pas te kuren op een lager VP%. Ik zou tijdens het kuren op ongeveer 300-400kcal boven onderhoud zitten met e/k/v van 31/50/19. Misschien meer eiwitten en minder koolhydraten? ongeveer 40/40/20 bijvoorbeeld? Meer of minder kcal boven onderhoud? Na 6weken zou ik mijn onderhoud opnieuw berekenen en daar dan weer 300-400 kcal boven zitten, is dit nodig? Of is het ok gewoon de hele kuur op hetzelfde te zitten?
Met deze kuur zou ik een 3-5kg er schoon aan willen overhouden.

Met hetgene wat ik zou krijgen heb ik volgende twee kuurvoorstellen:

week 1-8 : test-e 250mg elke week
week 1-8 : primo 300mg elke week
+nakuur

OF

week 1-8 : test-e 250mg e5d
week 1-8 : primo 200mg e5d
+nakuur

Ben er zelf nog niet uit wat beter zou zijn uit deze twee. e5d zou beter zijn voor stabiele bloedwaarden, maar dat dit zou hier niet echt nodig is door de lange esters? Zijn deze voorstellen wel geschikt als eerste kuur? Met welke van deze twee voorstellen zou ik het meeste progressie maken (al denk ik dat eht verschil tussen beide klein zal zijn)?

Voor de nakuur: mijn maten zeggen dat het goed zou zijn met 50mg Clomid en dit tien dagen lang. Is dit OK aangezien ik voor nolva nog naar een dealer moet en zij hebben nog genoeg Clomid? :p

Grtz Sammy VH

Van het e5d-protocol gaat je geheid meer merken.

Als je kijkt naar de totale hoeveelheid die je injecteert, zou ik zeggen dat er tussen beide bijna geen verschil in massa gaat opleveren. Maar er zullen wss nog wel factoren zijn waarvan het afhangt dus laat ik het over aan de meer ervaren personen :p

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 500 test e per week is goed als eerste keer.
Ik krijg 1vial van 10 ml, en dan nog eentje waar mss 3-4ml ofzo inzit... Als je rekent dat test-e 250mg/ml is en ik 500 per week zou zetten (2ml dus) kom ik 6-7weken toe. Anders had ik de kuur ook langer doorgetrokken tot 10/12 weken.
De vraag is eigenlijk wat de beste van deze twee is, aangezien dat hetgene is wat ik krijg en het hiermee wil doen. Ik vond 8 weken op 250mg test-e nogal weinig dus waarom zou ik de primo er niet naast zetten? Denk dat dit geen slechte (beginners)kuur is

Primo is op die hoeveelheid niet veel. Ik zou gewoon test 500/week doen dan maar wat bij halen. Misschien kun je wel ampullen krijgen.

Bump :p Zou iets willen weten, ben ook een eerste kuur aan het samenstellen (voor binnen een jaar pas ofzo ;) ) en ik zou iets gelijkaardigs als dit willen doen... Omdat TS dezelfde vraag heeft als mij, maar deze nog niet beantwoord is, stel ik ze nog eens.
Is enkel clomid genoeg of is het aangeraden nolva te nemen? Ga het samen met een maat doen, voor hem is het niet de eerste kuur, zal voor hem wss ook een andere kuur zijn met hogere doseringen denk ik. Maar hij heeft nogal last van Nolva. Hij wordt er duizelig van en ziet wat troebel. Aangezien we het samen aankopen zou het voor mij, met een gelijkaardige kuur als TS, genoeg zijn voor een week of 2 Clomid? Of toch beter nolvadex erbij kopen?

Grtz

Beste DBBers

Ik zou graag in april/maart mijn eerste kuur(tje) willen doen. Dit omdat ik van maten die nu aan het kuren zijn, de 'overschot' krijg zeg maar. Weliswaar tegen een prijs, maar veel lager dan dat ik het zelf zou moeten kopen van dealer. Ik train al van mijn 17jaar. Ik woog deze morgen 84,3kg bij 179cm, VP% rond de 10-11%. Ik zat eerst op +-15% maar er werd mij aangeraden pas te kuren op een lager VP%. Ik zou tijdens het kuren op ongeveer 300-400kcal boven onderhoud zitten met e/k/v van 31/50/19. Misschien meer eiwitten en minder koolhydraten? ongeveer 40/40/20 bijvoorbeeld? Meer of minder kcal boven onderhoud? Na 6weken zou ik mijn onderhoud opnieuw berekenen en daar dan weer 300-400 kcal boven zitten, is dit nodig? Of is het ok gewoon de hele kuur op hetzelfde te zitten?
Met deze kuur zou ik een 3-5kg er schoon aan willen overhouden.

Met hetgene wat ik zou krijgen heb ik volgende twee kuurvoorstellen:

week 1-8 : test-e 250mg elke week
week 1-8 : primo 300mg elke week
+nakuur

OF

week 1-8 : test-e 250mg e5d
week 1-8 : primo 200mg e5d
+nakuur

Ben er zelf nog niet uit wat beter zou zijn uit deze twee. e5d zou beter zijn voor stabiele bloedwaarden, maar dat dit zou hier niet echt nodig is door de lange esters? Zijn deze voorstellen wel geschikt als eerste kuur? Met welke van deze twee voorstellen zou ik het meeste progressie maken (al denk ik dat eht verschil tussen beide klein zal zijn)?

Voor de nakuur: mijn maten zeggen dat het goed zou zijn met 50mg Clomid en dit tien dagen lang. Is dit OK aangezien ik voor nolva nog naar een dealer moet en zij hebben nog genoeg Clomid? :p

Grtz Sammy VH
;)

Kerel haal je gewoon nog een vial test ofz
Je gaat het nu met de restjes doen van anderen
Doen jullie ook de spuiten hergebruiken
Zo duur is het toch niet een standaard test kuurtje

Terug
Naar boven