Hoi.
Voorlopig zal het er nog niet van komen, maar 'later' wil ik toch wel eens een kuurtje gaan nemen..
Dit zal dan mijn eerste kuur worden.
Ik lees al vrij regelmatig mee op dit forum, ken de sticky's etc.
Goed, ik weet dat ik 'maar' 20 ben en dus niet mag kuren van de meesten van jullie, maar ik weet ook nog niet wanneer ik ga beginnen.. Dit zou pas over een paar maanden kunnen zijn
Anyway,
hierbij mijn kuurvoorstel:
Week 1 t/m 4: 35mg Dianabol ED
Week 1 t/m 10: 350mg Test E. E5D
Week 9 t/m 12: 25mg Winstrol ED
Week 13 t/m 15: Nakuur met Nolvadex en Clomid
Nou, hier dan eerst een korte toelichting waarom deze kuur.
De Dianabol zorgt voor de kickstart de eerste 4 weken.
De laatste 4 weken zal de Winstrol (tabs) moeten gaan zorgen voor wat vochtverlies dat ik zal hebben gekregen door de Test.
Enige nadeeltje is dat ik dan in 12 weken 8 weken aan de orals zit..
Dat is niet echt goed voor mn lever, dus misschien zou ik beter voor een frontload kunnen gaan?
Of zou mijn lever genoeg herstellen van de dbol als ik in week 5 t/m 8 mariadistel neem?
Verder heb ik Test E. genomen als basis.
Ik heb gekozen voor een injectie elke 5e dag.
Dit komt neer op 14 injecties, met een totaal van 4.900 mg, aan het eind van de kuur.
Ik heb voor 350mg gekozen, omdat ik, als ik 500mg per week zou injecteren, (bijna) op dezelfde hoeveelheid Test uitkomen (5.000mg tegen 4.900mg).
Tijdens de kuur zal ik rond de 5000kcal per dag eten, en 4 keer per week trainen.
Na de nakuur zal ik een creatine kuurtje nemen en mariadistel nemen.
Ok, zo had ik het bedacht
Als jullie opmerkingen/suggesties oid hebben... vertel
Voorlopig zal het er nog niet van komen, maar 'later' wil ik toch wel eens een kuurtje gaan nemen..
Dit zal dan mijn eerste kuur worden.
Ik lees al vrij regelmatig mee op dit forum, ken de sticky's etc.

Goed, ik weet dat ik 'maar' 20 ben en dus niet mag kuren van de meesten van jullie, maar ik weet ook nog niet wanneer ik ga beginnen.. Dit zou pas over een paar maanden kunnen zijn

Anyway,
hierbij mijn kuurvoorstel:
Week 1 t/m 4: 35mg Dianabol ED
Week 1 t/m 10: 350mg Test E. E5D
Week 9 t/m 12: 25mg Winstrol ED
Week 13 t/m 15: Nakuur met Nolvadex en Clomid
Nou, hier dan eerst een korte toelichting waarom deze kuur.
De Dianabol zorgt voor de kickstart de eerste 4 weken.
De laatste 4 weken zal de Winstrol (tabs) moeten gaan zorgen voor wat vochtverlies dat ik zal hebben gekregen door de Test.
Enige nadeeltje is dat ik dan in 12 weken 8 weken aan de orals zit..
Dat is niet echt goed voor mn lever, dus misschien zou ik beter voor een frontload kunnen gaan?
Of zou mijn lever genoeg herstellen van de dbol als ik in week 5 t/m 8 mariadistel neem?
Verder heb ik Test E. genomen als basis.
Ik heb gekozen voor een injectie elke 5e dag.
Dit komt neer op 14 injecties, met een totaal van 4.900 mg, aan het eind van de kuur.
Ik heb voor 350mg gekozen, omdat ik, als ik 500mg per week zou injecteren, (bijna) op dezelfde hoeveelheid Test uitkomen (5.000mg tegen 4.900mg).
Tijdens de kuur zal ik rond de 5000kcal per dag eten, en 4 keer per week trainen.
Na de nakuur zal ik een creatine kuurtje nemen en mariadistel nemen.
Ok, zo had ik het bedacht

Als jullie opmerkingen/suggesties oid hebben... vertel