Fitness Seller

Voorstel winterblast

Persian AM

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
93kg
Beste leden,
ik ben momenteel bezig met een blast op te stellen voor deze winter maar zit nogal vrij veel te twijfelen...
Momenteel ben ik bezig met test e (500mg), tren ace (100 mg/dag) & mast prop (100 mg eod) en alles gaat prima tot nu toe (is bedoeld om droge massa te gainen en zakken in bf).

De bedoeling voor deze winterblast is om zo veel mogelijk te gainen zonder al te veel vocht/vet (ben nogal gevoelig voor vocht).
Deze advies kreeg ik van Big Cat;

Week 1-10: 1 gram npp (250 mg eod)
Week 1-12: 750 mg Test e
+ eventueel aromasin.

Maar aan de andere kant heb ik bold in mijn gedachte. Sommige beweren dat het goede resultaten kan leveren bij lange termijn.

Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!

Ik vind zelf NPP en test bovengenoemd prima, hoezo ook geen tren erbij?

Ik zit als ik me goed herinner al 5 maanden op tren of meer, heb bloed ook laten checken en kwam allemaal gezond uit, alleen cholesterol was wat verhoogd

• Topic Starter Topic Starter
Als je 5 maanden op ace zit spoor je voor geen kant brah.. :|

Je moet niet teveel op anderen afgaan, je moet meer doen waar jij je goed bij denkt te gaan voelen. Als jij echt graag Bold wilt pakken, doe dat dan gewoon en laat 't niet staan omdat wie dan ook op een forum je dat vertelt. Als je zelf liever NPP pakt, ga daar dan voor. Je kunt je zelf wel indenken dat je bij Bold iets nodig hebt om massa op te pakken ( Test, Tren of allebei in aardige dose ) waar je aan NPP zelf al een aardige massa bouwer hebt.

Beetje nadenken wat je graag wilt en waar je doelen voor deze winter liggen en aan de hand daarvan stel je een kuur op.

Je bent waarschijnlijk zelf mee bezig :p Hoe bevalt het trouwens?

Ik zit zelf op 900 test 1000 tren :) gains gaan goed, heb alleen erg veel last van brandend maagzuur. En mn leuter blijft niet altijd hard. Morgen ga ik cruisen ;)

Dutchbodybuilding altijd gepraat nooit argumenten waarom

5 maanden achter elkaar ED of EOD prikken is in mijn ogen vrij ridicuul. Bedoelde t verder niet negatief hoor.. alleen bij lange kuren zou ik toch zeker voor de langere esters gaan. Prikken is dan ook niet mijn hobby.

Ik zit zelf op 900 test 1000 tren :) gains gaan goed, heb alleen erg veel last van brandend maagzuur. En mn leuter blijft niet altijd hard. Morgen ga ik cruisen ;)

5 maanden achter elkaar ED of EOD prikken is in mijn ogen vrij ridicuul. Bedoelde t verder niet negatief hoor.. alleen bij lange kuren zou ik toch zeker voor de langere esters gaan. Prikken is dan ook niet mijn hobby.

Valt wel mee met een insuline naald , uiteindelijk gestopt door haaruitval erge insomnia en hele erge maagzuur en k voelde me emotieloos erdoor

Valt wel mee met een insuline naald , uiteindelijk gestopt door haaruitval erge insomnia en hele erge maagzuur en k voelde me emotieloos erdoor

Insomnia heb ik gelukkig niet, maagzuur ervaar ik ook erg vaak.. en emotieloos ben ik sowieso al een beetje (nog niet geen psycho i guess ;))

Ook is 5 maanden lang Tren E runnen een stuk goedkoper ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je moet niet teveel op anderen afgaan, je moet meer doen waar jij je goed bij denkt te gaan voelen. Als jij echt graag Bold wilt pakken, doe dat dan gewoon en laat 't niet staan omdat wie dan ook op een forum je dat vertelt. Als je zelf liever NPP pakt, ga daar dan voor. Je kunt je zelf wel indenken dat je bij Bold iets nodig hebt om massa op te pakken ( Test, Tren of allebei in aardige dose ) waar je aan NPP zelf al een aardige massa bouwer hebt. Beetje nadenken wat je graag wilt en waar je doelen voor deze winter liggen en aan de hand daarvan stel je een kuur op.
Bedankt Mikie, denk dat ik toch voor NPP zal gaan.

Al aan HGH gedacht? Dat samen met een gram test en minimaal 800 bold?

1678034.jpg
Hier mn resultaat op maandenlang high tren

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Al inderdaad aan gedacht, maar legit hgh is moeilijk te vinden...
Moet het Pharma HGH zijn dan?

Terug
Naar boven