XXL Nutrition

voorstel

soundgarden

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
oke, misschien raar om direct hiermee gaan beginnen...

12 wkn

teste 500 pw
bold 800 pw
tren 200 pw
vanaf wk 4 proviron 25 of 50 mg pd

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

oke, misschien raar om direct hiermee gaan beginnen...

12 wkn

teste 500 pw
bold 800 pw
tren 200 pw
vanaf wk 4 proviron 25 of 50 mg pd

raar als in 1e post

oja, ook nog 3iu omni 5/7

Tren hoger. Provi weglaten.

Tren beter op 400 ja.

Kan tren best is testen maar wel op 300 minimaal vind ik. 400 is beter maar als het je eerste keer is of je wilt niet te veel bijwerkingen is 300 prima. Je bold is iig goed gedoseert.

1ste kuur adviseer ik.......oké **** iT je bent oud en wijs genoeg! :)

was zijn de heftige bijwerkingen van tren dan waar ik zoveel mensen over hoor?

Ik hoor alleen slecht slapen, rare dromen, en als een malle zweten wat is de erge side van tren dan?

Ik hoor alleen slecht slapen, rare dromen, en als een malle zweten wat is de erge side van tren dan?

Zit je in het goede topic? Nee hè?

Dat je buurvrouw eraan moet geloven denk ik.

Is bold nog niet net wat te kort voor 12 weken?
Of zal het genoeg zijn omdat het wel redelijk gedoseerd is?

• Topic Starter Topic Starter
waarom provi weglaten. Dus tren ophogen? Is niet 1e vorige kuur was 500 test en 600 bold voor 14 wkn. dacht nu iets korter met toevoegen van beetje tren en de omni.

Sommigen schijnen last te hebben van extreme depressie, angstaanvallen en zelfmoordneigingen.

Sommigen schijnen last te hebben van extreme depressie, angstaanvallen en zelfmoordneigingen.

maar er zijn ook mensen die dood gaan van een Pre workout.... oorzaak teveel gebruiken, is met tren ook zo, hoe hoger de tren hoe beter het effect + meer bijwerkingen ;)

maar er zijn ook mensen die dood gaan van een Pre workout.... oorzaak teveel gebruiken, is met tren ook zo, hoe hoger de tren hoe beter het effect + meer bijwerkingen ;)

Lang niet iedereen heeft die ****ed up tren sides. Hoef je ook niet hoger voor te doseren. Hogere doseringen betekent niet altijd dat alles meer wordt.

Zijn die mensen die dat zo hevig ervaren niet al vrij labiel...?

3 jaar terug tren van de chinees gehad op 600mg p/w & moet zeggen ....neigde toch eerder naar kannibalisme.

Zou je geen hcg naast tren zetten?

Ik heb zonder tren juist last van depressies, aas lossen momenteel alles op voor mij :P

Terug
Naar boven