AndroidHealthClinic

voorstel

dencil

Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Hey..

Ik wou even weten wat jullie van mijn volgende kuur vinden
Ik wil volgend jaar strongmen mee gaan doen dus moet even flink wat massa aan gaan zetten,
Stats zijn 98 kilo bij 10%

Week 1-16

Test cyp op 1000mg week

week 1 - 16 boldenone op 750 mg week

16 tot 24 test op 100mg bridgen

24 - 32 test cyp 1000 mg week
24 - 32 tren 400 mg week
24- 32 bold op 750 mg week

gehele kuur wou ik hcg erbij zetten

34 - 36 nolvadex 40 mg/dag
36-38 nolvadex 20 mg/dag

dan nog een vraag over test of sust, van test word ik vaak wild / druk in mijn hoofd is het zo dat sust rustiger is?
Dan wil ik de test door sust vervangen ..

mvg Dencil

Wel een zwakke nakuur, die ik nog zeker heel wat zou verlengen.
Verder test is test, als je nou allenaal cerschillende esters hebt of enanthaat maakt niks uit.
Ik zou je bridge ook hoger doseren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie!

In de bridge de test op 250? En nakuren voor minimaal 6 weken ?

Mvg

Ik vind je bridge erg lang. 6 weken is zat. En ik zou tijdens de gehele kuur HCG zetten. En idd je nolva verlengen.

ik snap niet wat je met je "test" vraag bedoeld.. sustanon is ook testosteron......

en testosteron zou geen veranderingen moeten doorvoeren aan je brein waardoor je je vreemd(er) gaat gedragen. Dit is dan waarschijnlijk een placebo-effect dat je jezelf wijsmaakt...

ik snap niet wat je met je "test" vraag bedoeld.. sustanon is ook testosteron......

en testosteron zou geen veranderingen moeten doorvoeren aan je brein waardoor je je vreemd(er) gaat gedragen. Dit is dan waarschijnlijk een placebo-effect dat je jezelf wijsmaakt...

Sorry, Test zou je gedrag niet kunnen veranderen? Beter inlezen ouwe. Is de enige AAS waar ik, op hogere dose, een korter lontje van krijg.

Verder voor TS zou ik je bridge iets hoger doseren en eventueel opteren om de Bold door te laten lopen als je bloedwaardes dat toelaten. Korter mag ie ook zijn, week of 6 zou 't wel moeten doen maar hangt ook weer van bloedwaardes af.

Je nakuur vind ik aan de korte kant maar als jij hierop herstelt is 't goed.

Hey..

Ik wou even weten wat jullie van mijn volgende kuur vinden
Ik wil volgend jaar strongmen mee gaan doen dus moet even flink wat massa aan gaan zetten,
Stats zijn 98 kilo bij 10%

Week 1-16

Test cyp op 1000mg week

week 1 - 16 boldenone op 750 mg week

16 tot 24 test op 100mg bridgen

24 - 32 test cyp 1000 mg week
24 - 32 tren 400 mg week
24- 32 bold op 750 mg week

gehele kuur wou ik hcg erbij zetten

34 - 36 nolvadex 40 mg/dag
36-38 nolvadex 20 mg/dag

dan nog een vraag over test of sust, van test word ik vaak wild / druk in mijn hoofd is het zo dat sust rustiger is?
Dan wil ik de test door sust vervangen ..

mvg Dencil

je moet ook nog even goed kijken naar je schema, de weken overlappen namelijk..
- je begint je bridge in de laatste week van je eerste fase
- je begint je tweede fase in de laatste week van je bridge
- je neemt in week 36 40mg nolva per dag en begint in week 36 tevens met 20mg nolva per dag; totaal dus 60mg/dag:eek:

je moet ook nog even goed kijken naar je schema, de weken overlappen namelijk..
- je begint je bridge in de laatste week van je eerste fase
- je begint je tweede fase in de laatste week van je bridge
- je neemt in week 36 40mg nolva per dag en begint in week 36 tevens met 20mg nolva per dag; totaal dus 60mg/dag:eek:

Leuk

Sorry, Test zou je gedrag niet kunnen veranderen? Beter inlezen ouwe. Is de enige AAS waar ik, op hogere dose, een korter lontje van krijg.

Verder voor TS zou ik je bridge iets hoger doseren en eventueel opteren om de Bold door te laten lopen als je bloedwaardes dat toelaten. Korter mag ie ook zijn, week of 6 zou 't wel moeten doen maar hangt ook weer van bloedwaardes af.

Je nakuur vind ik aan de korte kant maar als jij hierop herstelt is 't goed.

zover ik gezien heb zijn het alleen de mensen die anders gaan doen die al n steekje los hadden of vreemder waren als gewoonlijk. Iets met jezelf in de hand kunnen houden waarschijnlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik word er druk van in mijn hoofd.. ik word of ben niet gek!

Die weeknummers indd fout van mij, die moeten natuurlijk elkaar niet overlappen :)

Iedereen bedankt voor de reacties!

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Een paar mensen heb ik horen zeggen dat sust rustiger werkt.. maar dit leek mij ook al raar gezien hier de werkzame stof ook testosteron is.. vandaar dat ik het hier vraag!

Beter dom gevraagd als klakkeloos gezet!

Die weeknummers indd fout van mij, die moeten natuurlijk elkaar niet overlappen :)

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Een paar mensen heb ik horen zeggen dat sust rustiger werkt.. maar dit leek mij ook al raar gezien hier de werkzame stof ook testosteron is.. vandaar dat ik het hier vraag!

Maakt niet uit het blijft test
Sust kickt sneller in vawege de propenaat ester die er in zit
daarom moet deze ook vaker zeten eod of ed voor stabiele blood waarden
ik zelf hou er niet van om verschillende esters door elkaar te nemen
maar dat is mijn persoonlijke mening

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Maakt niet uit het blijft test
Sust kickt sneller in vawege de propenaat ester die er in zit
daarom moet deze ook vaker zeten eod of ed voor stabiele blood waarden
ik zelf hou er niet van om verschillende esters door elkaar te nemen
maar dat is mijn persoonlijke mening
ik word juist rustiger in mijn hoofd van test
maar dat is ook iets van mij

Terug
Naar boven