MuscleMeat

Voorstellen+ Vraag

TrickNTrain

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Hallo,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas, 19 jaar en ik train nu zo ongeveer al 3 jaar, pas 2 jaar 'goed' (goed letten op voeding, kev verhouding, split schema's , voldoende rust etc). Ik train ongeveer 3-4 keer per week en ik weeg 67.5 kg en ik ben 1.80m lang en mijn vetpercentage ligt ongeveer rond de 6%. Ik ben voor mijn postuur/bf best goed gedefineerd, maar ik wil nu meer voor wat meer massa gaan in de winter, en dan vooral voor benen, borst en rug.

Dus ik vroeg me af: is het aan te raden om bijvoorbeeld in periodes 4 weken 1 van deze spiergroepen 3x per week te trainen, en de rest van de spiergroepen maar 1x?
Alvast bedankt:)

Hallo,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas, 19 jaar en ik train nu zo ongeveer al 3 jaar, pas 2 jaar 'goed' (goed letten op voeding, kev verhouding, split schema's , voldoende rust etc). Ik train ongeveer 3-4 keer per week en ik weeg 67.5 kg en ik ben 1.80m lang en mijn vetpercentage ligt ongeveer rond de 6%. Ik ben voor mijn postuur/bf best goed gedefineerd, maar ik wil nu meer voor wat meer massa gaan in de winter, en dan vooral voor benen, borst en rug.

Dus ik vroeg me af: is het aan te raden om bijvoorbeeld in periodes 4 weken 1 van deze spiergroepen 3x per week te trainen, en de rest van de spiergroepen maar 1x?
Alvast bedankt:)

Zou je je voedingsschema eventueel eens willen posten? 67,5 kg op 1.80m lijkt me maar zeer weinig. Aangezien je zowat heel je lichaam wilt trainen zou ik gewoon full body doen en een extra oefening inlassen voor die specifieke spiergroepen/intensiteit verhogen. Je mag natuurlijk de rest vd spiergroepen niet verwaarlozen ( schouders, armen,...) ;)

Laatst bewerkt:
ik zou het gewoon bij een goede split houden, en vooral je voeding! want 67,5kg bij 1,80 met 2 jaar goed op je voeding letten brengt nogal wat vragen naar boven. post je voedingsschema en trainingsschema eens dan kunnen we meer inzicht krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema:

Ontbijt:
1 appel
1 banaan
2 bruine boterhammen met pindakaas
1 schep whey proteine

Tussendoor:
150 g tonijn
1 appel

S middags:
250 g magere kwark
1 boterham met pindakaas

Tussen middag en avond:
125 g kipfilet
250 cl magere vetvrije melk
Of 1 schep whey
's avonds: groente .aardappelen en iets van rood vlees
om 10 uur: 250 g kwark, 1 boterham met pindakaad

oh lawd, dat is echt veel te weinig
begin maar eens om dat alles keer 2-3 te doen, serieus
80 gr brinta als ontbijt, smiddags 10 boterhammen, na de training 200 gram vlees/vis en 100 gram rijst, savonds met de pot mee of weer 200 gr vis vlees met 100 gr rijst, en voor het slapen gaan 500 gr kwark, kun je beter doen dan die 250 gr verdelen

• Topic Starter Topic Starter
Ok, thnx;)

Oja dit is mijn trainingsschema btw:
Maandag: Tricking
Dinsdag: Borst en Rug
Woensdag: Tricking
Donderdag: Tricking
Vrijdag: Rug, biceps
Zaterdag: Benen, Borst, schouders triceps(of maandag borst schouders triceps)

Terug
Naar boven