MuscleMeat

Voorstellen+ Vraag

TrickNTrain

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Hallo,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas, 19 jaar en ik train nu zo ongeveer al 3 jaar, pas 2 jaar 'goed' (goed letten op voeding, kev verhouding, split schema's , voldoende rust etc). Ik train ongeveer 3-4 keer per week en ik weeg 67.5 kg en ik ben 1.80m lang en mijn vetpercentage ligt ongeveer rond de 6%. Ik ben voor mijn postuur/bf best goed gedefineerd, maar ik wil nu meer voor wat meer massa gaan in de winter, en dan vooral voor benen, borst en rug.

Dus ik vroeg me af: is het aan te raden om bijvoorbeeld in periodes 4 weken 1 van deze spiergroepen 3x per week te trainen, en de rest van de spiergroepen maar 1x?
Alvast bedankt:)

Hallo,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas, 19 jaar en ik train nu zo ongeveer al 3 jaar, pas 2 jaar 'goed' (goed letten op voeding, kev verhouding, split schema's , voldoende rust etc). Ik train ongeveer 3-4 keer per week en ik weeg 67.5 kg en ik ben 1.80m lang en mijn vetpercentage ligt ongeveer rond de 6%. Ik ben voor mijn postuur/bf best goed gedefineerd, maar ik wil nu meer voor wat meer massa gaan in de winter, en dan vooral voor benen, borst en rug.

Dus ik vroeg me af: is het aan te raden om bijvoorbeeld in periodes 4 weken 1 van deze spiergroepen 3x per week te trainen, en de rest van de spiergroepen maar 1x?
Alvast bedankt:)

Zou je je voedingsschema eventueel eens willen posten? 67,5 kg op 1.80m lijkt me maar zeer weinig. Aangezien je zowat heel je lichaam wilt trainen zou ik gewoon full body doen en een extra oefening inlassen voor die specifieke spiergroepen/intensiteit verhogen. Je mag natuurlijk de rest vd spiergroepen niet verwaarlozen ( schouders, armen,...) ;)

Laatst bewerkt:
ik zou het gewoon bij een goede split houden, en vooral je voeding! want 67,5kg bij 1,80 met 2 jaar goed op je voeding letten brengt nogal wat vragen naar boven. post je voedingsschema en trainingsschema eens dan kunnen we meer inzicht krijgen.