AndroidHealthClinic

Voorstelluhh

nancy

Novice
Waardering
0
Hallo!!

Ik wilde me effe voorstellen!! Ik ben nancy, ben 23 jaar, en ik ben gek op sport. Ik wil graag krachttrainen, omdat ik het mooi vind als een vrouw gespierd is. Maar ik heb wel een probleempje... Ik ben niet een van de slankste... Ik weet ook niet precies waar ik moet beginnen, en hoe ik op mijn voeding moet letten ??? Ik ben op diverse sportscholen in mijn woonplaats geweest, en heb ze gezegd wat mijn doel is... Ik werd absoluut niet serieus genomen. Wie heeft er tips voor mij op gebied van training, voeding, en motivatie?

Groetjes Nans :D

Welkom Nancy,

post hier eens wat je nu eet en wat voor trainingsschema je nu gebruikt. Ook je gewicht en vetpercentage is makkelijk. Dan kunnen we je wat beter helpen.

Welkom!:D Wat een onzin zeg, dat je niet serieus werd genomen! Als je zelf er maar vertrouwen in hebt en een goede wilskracht kom je er vast en zeker!!!

En als de begeleiders je niet willen helpen, waarom vraag je het dan niet aan iemand die daar traint? Succes gegarandeerd!! :D

Welkom Nancy!

Heel slecht van die sportscholen dat ze je niet serieus nemen.

Kijk vooral hier eens rond bij de voedingsschema's en trainingschema's. Daar kun je vast al een hoop info vinden.

Je kan (ook als je evt. wedstrijdambities hebt) ook professionele begeleiding zoeken.
Die maken je voeding- en trainingsschema's helemaal op maat voor je!

Veel plezier hier op het forum en succes met het behalen van je doelen! ;)

:thumbd: voor de sportscholen die je niet serieus hebben genomen.

Hier is genoeg kennis dus stel je vraag en je krijgt gegarandeerd antwoord.

Welkom! :)

welkom hier Nancy! :thumbs: kijk rustig rond hier :D

Fijne sportscholen bij jouw in de buurt dan..
Je moet gewoon door blijven zetten en dan kom je er wel.
Succes!

Welkom en veel succes...

Welkom!! :thumb:

Welkom en suc6 !!

Welkom en succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg op dit moment 81 Kg. Ben ietsjes boven de 1.70... Mijn eetpatroon bestaat uit s'ochtends bruine boterham met beleg. S'middags ook boterhammen. En s'avonds normaal eten dat bestaat uit aardappels, pasta of rijst. Ik eet 1 x in de week friet..

Ik heb wel heel veel moeite om mijn hongergevoel gevoel om te gaan. Omdat ik de hele dag door honger heb... :(

Ik probeer 3x in de week te trainen. Een echt trainingsschema volg ik niet... Ik gebruik alleen de toetstellen waarvan ik denk die belangrijk is voor mij. Meestal begin ik met 30 minuten cardio, benen, schouder, armen, en dan de buik. Verder voetbal ik nog 2 keer in de week..

Wie kan mij iets aanbevelen op het gebied van voedingspatroon, en de manier van trainen...

Groetjes Nans

Ik vind dat je weinig eet als je alleen maar een aantal boterhammen eet en je avond maaltijd...

Honger gevoel is in mijn ogen niet goed... Ik ben ook 23 kilo afgevallen, maar dat is meer gebeurd omdat ik mijn voeding heb aangepast. Nu eet ik ook best wel wat op een dag maar anders.

Ik zou als ik jouw was wel meer gaan eten want door weinig eten wordt je stofwisseling traag en val je ook niet tot heel weinig af.

Als je honger hebt kan je je eten aanvullen met groenten/rauwkost ofzo.. Eet meer dingen met eiwitten zoals kip, tonijn, mager rundvlees.

HAi
Ik zou eerst beginnen met je eetmomenten over de dag te gaan verdelen, dus neem ong. 6 eetmomenten om de 2,5 a 3 uur.
Hou je ontbijt ruim,dat zet je verbrandingsmotor ook in werking.
Probeer zoveel mogelijk de combi kh en eiwit aan te houden,maar savonds geen koolhydraten maar alleen eiwitten.
Let erop dat je ook de juiste vetten in je schema verwerkt,dus iets van cashewnoten of de juiste olijfolie en vette vis.
2 x in de week een bijvoorbeeld.
dus 6 dagen je aan een goed duidelijk schoon eetschema houden.
op 2 vaste dagen hou je een 'vette; dag',dus pindakaas op je brood,wat cashewnoten en vette vis ipv kipfilet of mager rundervlees.
en dan 1 dag in de week hou je je smokkeldag...op die dag eet je je frietje en je koekje bij de koffie.
zou hou je t lichaamlijk en geestelijk ook vaak veel beter vol.
succes

Terug
Naar boven