Hallo!!
Ik wilde me effe voorstellen!! Ik ben nancy, ben 23 jaar, en ik ben gek op sport. Ik wil graag krachttrainen, omdat ik het mooi vind als een vrouw gespierd is. Maar ik heb wel een probleempje... Ik ben niet een van de slankste... Ik weet ook niet precies waar ik moet beginnen, en hoe ik op mijn voeding moet letten
Ik ben op diverse sportscholen in mijn woonplaats geweest, en heb ze gezegd wat mijn doel is... Ik werd absoluut niet serieus genomen. Wie heeft er tips voor mij op gebied van training, voeding, en motivatie?
Groetjes Nans
Ik wilde me effe voorstellen!! Ik ben nancy, ben 23 jaar, en ik ben gek op sport. Ik wil graag krachttrainen, omdat ik het mooi vind als een vrouw gespierd is. Maar ik heb wel een probleempje... Ik ben niet een van de slankste... Ik weet ook niet precies waar ik moet beginnen, en hoe ik op mijn voeding moet letten
Ik ben op diverse sportscholen in mijn woonplaats geweest, en heb ze gezegd wat mijn doel is... Ik werd absoluut niet serieus genomen. Wie heeft er tips voor mij op gebied van training, voeding, en motivatie?Groetjes Nans