sarko
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Ben in 8 weken tijd nu 3,6 kg aangekomen.
nu heb ik de meting op de sportschool gedaan en de resultaten:
3kg skelet spiermassa erbij en 0,3 kg vetmassa eraf dit terwijl ik aan het bulken ben dus moet waarschijnlijk nog meer eten
En mijn vetpercentage is van 12,6 naar 11,5 gegaan terwijl ik niet het idee heb dat ik dunner ben gewoon eerder iets dikker..
Maar ik snap niet waar die overgebleven 0,9 kg vandaan komt, van meer eten dat ik nu in me had dan 8 weken terug of door een andere reden?
En vroeg me af of ik tevreden kan zijn met resultaat na de eerste 8 weken?
Alvast bedankt
Edit: er staat ergens anders op de meting dat de spiermassa dus niet skelet spiermassa van 11,7 naar 12,5 is gegaan wat is het verschil tussen skelet spiermassa en spiermassa?
nu heb ik de meting op de sportschool gedaan en de resultaten:
3kg skelet spiermassa erbij en 0,3 kg vetmassa eraf dit terwijl ik aan het bulken ben dus moet waarschijnlijk nog meer eten

En mijn vetpercentage is van 12,6 naar 11,5 gegaan terwijl ik niet het idee heb dat ik dunner ben gewoon eerder iets dikker..
Maar ik snap niet waar die overgebleven 0,9 kg vandaan komt, van meer eten dat ik nu in me had dan 8 weken terug of door een andere reden?
En vroeg me af of ik tevreden kan zijn met resultaat na de eerste 8 weken?
Alvast bedankt
Edit: er staat ergens anders op de meting dat de spiermassa dus niet skelet spiermassa van 11,7 naar 12,5 is gegaan wat is het verschil tussen skelet spiermassa en spiermassa?
Laatst bewerkt:

zolang je (vvm) aankomt in je bulk is het goed, tis immers niet de bedoeling van je bulk om vet te worden, dit probeer je zoveel mogelijk te beperken. overige 0.9 kg is waarschijnlijk vocht.