Fitness Seller

vooruitgang 8 weken.

sarko

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Ben in 8 weken tijd nu 3,6 kg aangekomen.
nu heb ik de meting op de sportschool gedaan en de resultaten:
3kg skelet spiermassa erbij en 0,3 kg vetmassa eraf dit terwijl ik aan het bulken ben dus moet waarschijnlijk nog meer eten???
En mijn vetpercentage is van 12,6 naar 11,5 gegaan terwijl ik niet het idee heb dat ik dunner ben gewoon eerder iets dikker..
Maar ik snap niet waar die overgebleven 0,9 kg vandaan komt, van meer eten dat ik nu in me had dan 8 weken terug of door een andere reden?
En vroeg me af of ik tevreden kan zijn met resultaat na de eerste 8 weken?
Alvast bedankt

Edit: er staat ergens anders op de meting dat de spiermassa dus niet skelet spiermassa van 11,7 naar 12,5 is gegaan wat is het verschil tussen skelet spiermassa en spiermassa?

Laatst bewerkt:
die metingen zijn niet altijd even accuraat natuurlijk, maar als je 3kg spiermassa aankomt in 2 maand kun je denk ik vrij tevreden zijn ;) zolang je (vvm) aankomt in je bulk is het goed, tis immers niet de bedoeling van je bulk om vet te worden, dit probeer je zoveel mogelijk te beperken. overige 0.9 kg is waarschijnlijk vocht.
hier kan je zeker tevreden mee zijn, ga vooral zo door ;)

Ik zou niet zo erg op de grammen letten 0.9 of 0.3 of 0.6 who gives a shit .

Huidplooimeter is accurater als zo.n weegschaal die alles voor je rekent .

Kijk in de spiegel en oordeel zelf .

denk dat je wel wat kilo.s kan gebruiken gezien je stats, wat niet erg is want je bent nog maar 16 .

Goede resultaten!

Kan zijn dat je door je spiermassa er wat "groter" uitziet, maar omdat er een laagje vet overheen ziet lijkt het gewoon wat dikker.

kan ook vocht zijn gewoon spiegel idd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vocht is het waarschijnlijk want vochtpercentage was heel iets omhoog volgens de meting.
Dat ik er iets dikker uitzie komt denk ik dan waarschijnlijk door de spieren waar nu nog een laag vet overheen zit en me buik lijkt wat dikker volgens sommigen maar is denk ik omdat me buik voller zit omdat ik meer eet want smorgens is me buik niet dik.
Dus ik ga nog zo door en in mei ga ik waarschijnlijk klein beetje cutten.
Is er een reden voor die vochttoename? Of ligt dat gewoon aan het moment van meten?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven