MuscleMeat

vooruitgang over ongeveer 1 jaar

MickG

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
hallo, ik fitness nu ca 1 jaar waarvan ongeveer 8 maanden goed. Ook redelijk op voeding gelet en mijn best gedaan. Ik weet van mezelf dat ik lastig aankom in spieren maar wou weten of mijn vooruitgang toch redelijk is?:

Borst omvang toegenomen met 7,5cm
schouderomvang toegenomen met 9,5cm
biceps '' '' met 5cm
bovenbenen '' met 6 cm

gewicht toename 8 kilo. bodyfat is hetzelfde dus ik denk dat het vooral uit spier bestaat.

Maak me asjeblieft niet belachelijk en reageer vriendelijk, tips zijn welkom en laat weten of de vooruitgangen redelijk zijn of juist niet?

DANKUU !!!:)

Als je niet in vet% bent gestegen is het zeer netjes. Maar misschien moet je eens pics posten, dan kunnen we beter progressie zien

vooruitgang is redelijk lijkt me ? je groeit :D gewoon zo doorgaan

Je komt dus niet lastig aan in spieren want je eet 'redelijk' en maakt toch goede progressie ;)

Spiermassa komt ook met vetmassa. Onmogelijk dat je vetmassa niet gestegen is ;)
Je gewicht is laag ter vergelijking met je lengte.

Laatst bewerkt:
zoals je het omschrijft zeer goed...zeker de omvang enzo veranderingen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens, weet nu dus dat ik goed bezig ben, om te reageren op de post van buell natuurlijk heb je hier gelijk in en ben waarschijnlijk ook wel wat vet aangekomen maar ik bedoelde meer dat ik niet dik ben geworden rond mijn buik! Bedankt jongens!

Terug
Naar boven