XXL Nutrition

vooruitgang stagneert

herooo

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ik merk de laatste weken dat ik niet veel vooruitgang meer maak in zowel training als uitzicht.Bij bankdrukken bv. zit ik nu al paar maandn vast bij 8 keer 75kg. Ik kom ook bijna niets meer bij van kilo's, ben zelf een kilo vermagerd. Momenteel neem ik nu al non-stop 4 maanden magnificent in combinatie met isolaat perfection. In de eerste 2 maanden toen ik magnificent nam zag ik veel vooruitgang, maar volgens mij heeft het niet zoveel effect meer op mijn spieren.

Advies?Tips?Andere supplementen die ik zou moeten proberen?

Meer eten.

• Topic Starter Topic Starter

Ik eet al meer dan 4000 kcal per dag:p, dezelfde supplementen blijven gebruikn? Zou het niet aan die creatine van magnificent kunnen liggen? mss da men lichaam zelf geen creatine meer aanmaakt omdak magnificent te lang aan één stuk gebruikt eb?

Post je voedingsschemais;):D zullen we is zien wat er hier en daar beter kan:)

Vervang sommige oefeningen door andere, doe meer gewicht en minder reps. Als je 8 keer 75 kan....waarom doe je niet 3 keer 80-85??

Ik eet al meer dan 4000 kcal per dag:p, dezelfde supplementen blijven gebruikn? Zou het niet aan die creatine van magnificent kunnen liggen? mss da men lichaam zelf geen creatine meer aanmaakt omdak magnificent te lang aan één stuk gebruikt eb?
Hoelang gebruik je die creatine dan na elkaar?

non-stop, maar volgens body en fitshop mag je magnificent blijvn gebruikn zonder stoppen aangezien er niet veel g creatine per dosering inzit:p
Probeer dan eerst een een maand zonder en neem dan eens een creatine zoals cellmass of sizeon.
Die hebben mij wel geholpen.

Hoeveel kcal krijg je binnen per dag?

Harder trainen, meer eten of meer rusten. In 99% van de gevallen ligt het aan één van de drie. Geen enkel (legaal) poedertje of pilletje daar iets aan veranderen.

Post je voedingsschema, dan kunnen wij je helpen die naar een hoger niveau te brengen.

ok zal ik doen:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 18:33 ----------

Harder trainen, meer eten of meer rusten. In 99% van de gevallen ligt het aan één van de drie. Geen enkel (legaal) poedertje of pilletje daar iets aan veranderen.

Het kan door te weinig slaap zijn, ik slaap nu maar gemiddeld 6 a 7u per nacht:p

Slaap is net zo belangrijk, als jij de schakel vindt waardoor het nu fout gaat zal je weer gains maken ;)

Ik ga mijn voedingsschema binnen twee weken uploaden, heb het nu efkes te druk :p

Terug
Naar boven