AndroidHealthClinic

Vooruitgang

Status
Niet open voor verdere reacties.

stolla

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB leden.
Ik zal me kort introduceren.
Ik ben nog niet heel lang lid en actief op dit forum, wel lees ik heel veel en ik heb in de tussentijd enorm veel opgestoken.
Ik zit met het volgende; Je hoort heel vaak ' je armen lopen achter klopt dat?' of 'Jouw borst ...'... enz.
Ik vind het voor mezelf heel moeilijk in te schatten of ik achter loop en ik hoop op jullie eerlijke mening.
Ik ben nu kei hard aan het trainen om mijn lichaam droog te krijgen en dat disciplinair gezien aardig. (Op dit moment is mijn doelstelling droog worden)
Ik heb weinig kracht in mijn linker schouder omdat ik die vaak uit de kom heb gehad. Ik kan daarom ook mijn schouders niet heel zwaar trainen, zonder problemen.
Ik heb twee foto's de tweede is na vier weken trainen.

Groetjes

seuoae.jpg

Heb je netjes gedaan. Heb je gekuurd?

Ookal heb je niet zo veel massa je staat wel droog, vasculair en vol. Ook zijn de traps de hoogte ingeschoten en is je borst flink rood. Nu bewijst dit niets hoor dus beschuldig je absoluut nergens van. Maar wel apart als je dit naturel had behaald na 4 weken training.

Wat is je vraag precies? Welke spiergroep achterloopt? Dan hebben we meer pics nodig, ook van je rug en benen.

Opzich goed inverhouding, alleen ben je wel van huidskleur verandert.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie reacties ..
De huidskleur is gewoon licht inval..
Was ik vergeten erbij te vermelden.
Het valt me opdat mijn linkerbicep achterloopt
Dus op de foto, rechts.. Qua kracht merk ik hierin ook wel verschil.
Is dit het beste om oefeningen te doen waarbij je dus elke keer maar 1 arm gebruikt? Of hebben jullie nog andere tips?

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

En de kuur ja.. 4 daagse cyclus ..
Waarbij ik 3 dagen vooral vetten en eiwit eet
En de vierde dag wat kh erbij zoals 100 gram rijst..
Dan weer 3 dagen vetten en eiwit enz.

ziet er wel goed uit loopt maar je borst vind ik heel erg achterliggen of de foto laat dit zo lijken.

De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

En de kuur ja.. 4 daagse cyclus ..
Waarbij ik 3 dagen vooral vetten en eiwit eet
En de vierde dag wat kh erbij zoals 100 gram rijst..
Dan weer 3 dagen vetten en eiwit enz.

Wow dit is wel een heftige, wat is je nakuur?

Je traint dus naar eigen zeggen 4 weken voor dit resultaat. In die 4 weken heb je aardig wat massa gewonnen en aardig way gecut. Of je traint langer dan 4 weken of je snoept erbij.

Verschil tussen 4 weken? Nah-ah.

Vraagje: Was je pomped op deze foto? Ben ook opzoek naar variabelen...

Nog een vraagje: Heb je al die tijd je onderbroek niet ververst?

Evrything is pretty good but your chest should be trained more i think.

Duidelijk kuurtje als dit verschil 4 weken is...

goed bezig in ieder geval !^^

Voorkant schouders en traps zijn voor 4 weken wel erg hard gegaan, ik betwijfel of dit naturel te doen is in 2 a 3 maanden, laat staan 4 weken. Maar ziet er goed, alleen je traps worden wel erg hoog, chicks diggen traps tot aan de oren (helaas) niet, dus die zou ik wat meer rust gunnen.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha bedankt voor de sarcastische reacties boys! Ik kan dat alleen maar als een compliment zien.. Genomen op 12-2-11 en 7-3-11 staat toch echt onder de foto's op mijn computer.
Maar meer natuurlijk kan volgens mij niet of EAS gooit troep in de wei ;)

@Neee, thanks en Traps vind ik ook wel te worden idd..
@xittaP Ik had twee uur daarvoor nog getraind, dus pomp was er al wel uit denk ik.

Wel dezelfde boxer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven