XXL Nutrition

Vooruitgang

Mikejetta1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
98kg
Hallo allemaal

Ik ben mike ik ben 15 jaar 1,95 101 kilo en sinds 10 januari fitness ik.
Ik ben na een week begonnen met proteinen shakes (2per dag) 500gram kwark per dag, creatine en ik hou me 100% aan mijn gezonde stijl van eten.
Ik bankdrukte in het begin nog geen een keer 50 kilo en nu druk ik 75 kilo een keer en dat in nog geen 2 maanden.
Ik heb het gevoel dat het best snel vooruit gaat maar mijn vraag is blijft dit ongeveer zo gaan of gaat het daalijk inneens heel sloom? En als het slomer gaat is het dan een beetje of heel erg?
Alvast bedankt voor het lezen!

Gr mike

15 jaar en 101 kg?

Hallo allemaal

Ik ben na een week begonnen met proteinen shakes (2per dag) 500gram kwark per dag, creatine en ik hou me 100% aan mijn gezonde stijl van eten.
Ik bankdrukte in het begin nog geen een keer 50 kilo en nu druk ik 75 kilo een keer en dat in nog geen 2 maanden.
Ik heb het gevoel dat het best snel vooruit gaat maar mijn vraag is blijft dit ongeveer zo gaan of gaat het daalijk inneens heel sloom? En als het slomer gaat is het dan een beetje of heel erg?

Gr mike

Wat eet je? Hoeveel kcal? E/K/V verhouding?

Dan nog, wel extreem hoor, op zo'n leeftijd zo'n lengte en gewicht..

Maar dan nog, wat zijn je doelstellingen met trainen?
Uiteraard wordt je sterker als je traint, hoe snel dat zou kunnen gaan, ligt helemaal aan je trainingsschema en aan je lichaam of die snel evolueert

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog, wel extreem hoor, op zo'n leeftijd zo'n lengte en gewicht..

Maar dan nog, wat zijn je doelstellingen met trainen?
Uiteraard wordt je sterker als je traint, hoe snel dat zou kunnen gaan, ligt helemaal aan je trainingsschema en aan je lichaam of die snel evolueert

Nou ik doe gwn mee met mijn broer zijn schema.
Ik ga 5 keer per week elke keer twee spiergroepen.
En ik doe op dit moment 3x7

Nou ik doe gwn mee met mijn broer zijn schema.
Ik ga 5 keer per week elke keer twee spiergroepen.
En ik doe op dit moment 3x7

No offence hoor!

Belangrijk is dat je de oefeningen correct uitvoert, de mate waarin je vordert verschilt per lichaam. Wat bij jou dus aanzienlijk snel zou kunnen zijn.

No offence hoor!

Belangrijk is dat je de oefeningen correct uitvoert, de mate waarin je vordert verschilt per lichaam. Wat bij jou dus aanzienlijk snel zou kunnen zijn.

Ik voer alles correct uit met begelijding van mijn broer (en instructeur).
Veel mensen zeggen ook dat ik moet gaan fitnessen (en er aanleg voor heb)en dat heb ik dus ook gedaan!

Hallo allemaal

Gr mike

in het begin zal je veel progessie boeken. Hoelang je die progessie vast kan houden is voor ieder persoon verschillend en ligt ook aan je train schema dieet etc. Maar zeker in het eerste half jaar zal je nog veel progressie boeken.

Is 75kg je max of doe je dat voor reps?

in het begin zal je veel progessie boeken. Hoelang je die progessie vast kan houden is voor ieder persoon verschillend en ligt ook aan je train schema dieet etc. Maar zeker in het eerste half jaar zal je nog veel progressie boeken.

Ik citeer,

''Ik bankdrukte in het begin nog geen een keer 50 kilo en nu druk ik 75 kilo een keer''

@Topicstarter,

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jouw vetpercentage is?

Mijn max

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Ik citeer,

''Ik bankdrukte in het begin nog geen een keer 50 kilo en nu druk ik 75 kilo een keer''

@Topicstarter,

Ik ook maar ik weet niet hoe je dat kan meten
En trouwens ik ben niet dik ofzo hoor

Jij bent niet dik, jij bent 15 jaar en je weegt 101 kg? Ben jij de broer van Arnold ofzo? En btw als jij 100 kg weegt en 50Kg kon benchen ben jij volgens mij wel heel erg gespierd hoor?

Dik is natuurlijk maar een relatief begrip. Kan mij niet voorstellen dat jij een vetpercentage van < 15% hebt.

Ik zou het niet weten

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Jij bent niet dik, jij bent 15 jaar en je weegt 101 kg? Ben jij de broer van Arnold ofzo? En btw als jij 100 kg weegt en 50Kg kon benchen ben jij volgens mij wel heel erg gespierd hoor?

Wat wil je hiermee zeggen?

Ik citeer,

@Topicstarter,

lezen is niet mijn sterkste punt.

George Leeman starte ook op 15 jarige leeftijd op 100kg en kon maar 50kg benchen. Maar kijk hem nu! Gewoon blijven trainen en progessie maken.

Terug
Naar boven