Fitness Seller

Vraag 1ste kuur winstrol oral

laurenss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik ben 20 jaar oud, train nu een jaar en half, 5x in de week.
Ik let altijd serieus op mijn voeding.

Nu is mijn vraag: ik zou graag beginnen kuren en heb gelezen dat winstrol het beste is voor met te beginnen als je geen grote gains wilt maken..

Ik zou het oraal willen doen, maar hoeveel pillen moet ik dan per dag nemen?
wanneer en hoelang ? en moet ik nakuren of niet ?

Als je echt goed advies wilt, wacht nog een jaar of twee met kuren (gezien je leeftijd en stats) Als je het toch gaat doen, lees je er is goed over in, dan krijg je antwoord op al deze vragen. Aantal tabs is afhankelijk van je dosering. Hoelang? Hoelang wil je kuren? En denk je dat dat kan en verstandig is met een oral? Nakuren is niet noodzakelijk bij Winstrol, als je zekeheid wilt moet je je bloed laten prikken.

leest niemand de sticky's meer voor het openen van een topic?

nog niet aan beginnen 20 jaar is naar mijn mening te jong en nog niet volgroeid
ga eerst nog 2 jaar door met goede voeding en kijk wat je daarmee kan bereiken ik denk zelf genoeg
kijk naar wat je hebt gedaan traint 1 1/2 jaar en wil aan de aas
het beste is echt even wachten,maar ja wat in je kop zit krijgen wij er ook niet makkelijk uitgepraat
lees mijn topic maar even ik ben 41 en net begonnen aan mijn eerste kuur winstrol
je moet je zeker heel erg verdiepen in de materie voor je begint het vraagt nogal het nodige van je

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt goed advies wilt, wacht nog een jaar of twee met kuren (gezien je leeftijd en stats) Als je het toch gaat doen, lees je er is goed over in, dan krijg je antwoord op al deze vragen. Aantal tabs is afhankelijk van je dosering. Hoelang? Hoelang wil je kuren? En denk je dat dat kan en verstandig is met een oral? Nakuren is niet noodzakelijk bij Winstrol, als je zekeheid wilt moet je je bloed laten prikken.

Mijn besluit staat zowiezo vast, maar ik begin er niet aan zonder dat ik 100 % zeker ben van alle bovenstaande vragen..
Een kennis van me is onlangs ook aan zijn eerste kuur begonnen, namelijk:

"Dianabol oral" en "winstrol oral", dit doet hij 8 weken en 2 weken nakuren met nolvadex, hoeveel tabs per dag hij neemt ben ik niet zeker, hij is nu 4 weken ver en je ziet hem gewoon met de dag voorruit gaan,

Ik zou het zelfde doen maar zonder dianabol ?

6 weken winstrol op 40 of 50 mg per dag en 2 weken nakuur met nolvadex 20mg per dag
ik zelf doe 8 weken op 50 mg en dit werkt perfect
maar voor iemand van 20 jaar is 6 weken op 40mg voldoende
let wel op je eiwit inname dit moet voldoende zijn anders gebeurd er niks maak een goed eet schema en hou je daaraan ook na de kuur

en je ziet het zoals ik al zei we kunnen tegen je praten als brugman maar jou besluit staat vast

Om eerlijk te zijn, die orals vindt ik maar 3x niks.. Ga dan meteen met 250mg Test E kuren, voor 8 tot 10 weken.

Eerste dag (en sowieso altijd met tabs) een halve of een kwartje van de tab innemen om te kijken of je bijvoorbeeld geen allergische reactie er op krijgt. Als dat niet het geval is kan je gewoon meteen 50mg per dag innemen..

orals innemen op basis van 50 mg 's morgens 3 en na 8a 9 uur nog 2 maakt samen 5

winny en dianabol voor 8 weken, zal lekker zijn voor je lever

Hoi,

Ik ben 20 jaar oud, train nu een jaar en half, 5x in de week.
Ik let altijd serieus op mijn voeding.

Nu is mijn vraag: ik zou graag beginnen kuren en heb gelezen dat winstrol het beste is voor met te beginnen als je geen grote gains wilt maken..

Ik zou het oraal willen doen, maar hoeveel pillen moet ik dan per dag nemen?
wanneer en hoelang ? en moet ik nakuren of niet ?

Ga hier eens lezen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven