AndroidHealthClinic

Vraag ivm kuur met test bold mast

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Hallo. ff voorstellen. Ik ben 31 jaar en ben ongeveer 12 jaar bezig met trainen. Ik woon in limburg ( belgie )
Ik dieet het heel jaar door, train 5x/week en doe 4x cardio/week. Hierdoor ben ik wel redelijk tevreden van mijn lichaam. Maar zoals iedereen wel heeft, kan het altijd beter ;) ik heb al enkele kuren achter de rug. Altijd zelf gekeken en getest waar mijn lichaam goed op reageert. Zo heb ik ondervonden dat in een kuur ik goed reageer met 3 voedingsschemas. Waarvan 2 dagen gewoon in carbs (bv 250) dan dag 3 hoog in carbs. (Bv 350) en dag 4 laag in carbs (bv150) en zo terug naar de eerste 2 dagen. Eiwitten zitten altijd hoog bij mij.
Mijn laatste kuur was 750 mg test e/week 600mg tren e/week 600mg mast e/week en laatste 5 weken winstrol. Hier had ik een heel goed resultaat mee gehaald. Zou deze kuur direct opnieuw willen doen. Maar de tren heeft me veel last bezorgd. Slapen viel tegen. Bed heel nat. Ineens beginnen zweten. En gyno. ( werd verholpen met a'dex tijdens kuur)
Daarom wil ik nu een kuur zonder tren.
Doel is altijd droog staan en zo hard mogelijk. ( mits dit toch vooral aan de voeding ligt )

Nu twijfel ik enkel over de hoeveelheden.
Voorstel 1.

1-10 900mg bold
1-10 600mg test e
1-10 400mg mast e
1-10 ripex (100mg test p. 100mg tren a 100 mg mast p)
Dit zou zijn. Maandag en vrijdag bold test en mast. En woensdag ripex en bold

Of voorstel 2.
1-15 600 mg bold
1-15 600 mg test
1-10 ripex
5-15 400 mg mast

Ook heb ik clen liggen. Deze zou ik willen zetten bij voorstel 1&2
Week 1-2 week 5-6 en week 9-10

Graag jullie meningen.

Laatst bewerkt:
Ripez moet sowieso elke dag of om de dag, ik denk dat als je de ripex eruit laat en de eerste kuur doet je al een leuke kuur hebt

Je schrijft een kuur te willen zonder tren i.v.m. de sides die je ervaren hebt en kiest dan toch voor RIPEX? Ik snap die beredenering niet zo goed. Zoals hierboven gezegd, skip de RIPEX, welke je idd e.d. of e.o.d. moet zetten.

Je schrijft een kuur te willen zonder tren i.v.m. de sides die je ervaren hebt en kiest dan toch voor RIPEX? Ik snap die beredenering niet zo goed. Zoals hierboven gezegd, skip de RIPEX, welke je idd e.d. of e.o.d. moet zetten.
Idd, zou gewoon voor optie 1 gaan zonder ripex en doortrekken naar 12, 14 of zelfs 16 weken

• Topic Starter Topic Starter
Die ripex heb ik nog eens genomen op aanraden van een prof. Hij zei toen ook maandag trage. Woensdag snelle en vrijdag trage. Vele geloven hier niet in zei m erbij. Maar ik had wel een heel goed resultaat. Natuurlijk weet ik niet of ik hetzelfde resultaat had zonder die woensdag erbij :)
Als ge niks test weet ge het niet.
En kuur zonder tren idd. Die 100mg per week zal toch een heel verschil zijn qua sides dan 600mg per week.
Maar kan hem ook gewoon eruit laten zoals jullie voorstellen.
Doortrekken tot 12 14 of 16 weken gaat niet. Dan moet voorstel 2. Mits ik alles al hier heb en niks wil bijhalen :)

Op die dosering is het haast onmogelijk om slechte resultaten te behalen...

Lijkt me erder 2x kort 1x lang

Terug
Naar boven