MuscleMeat

Vraag ivm kuur

Lunez

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Leden,

voor mijn tweede massakuur ga ik voor TestE/Deca/Dbol

Wk 1-6: 40mg Dbol
Wk 1-10: 500mg TestE
Wk 1-8: 300mg Deca

vorige kuur bestond enkel uit test 500/deca 250
Ik weet waarom best de ratio 2:1 te handhaven maar had er absoluut geen last van.
Gaat die kleine extra mij ook wat meer gains opleveren? mss zijn er mensen die met hetzelfde ervaring hebben.

Groeten

Gaat je meer opleveren ja :slotje:

Dafuq 135kg 40% en dan aan de AAS :roflol:

On topic, zou de Deca op 400 doseren en Test op 500 laten of eventueel op 625 ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thx voor jullie mening, ga deze dan wat opdrijven.
Kan niet wachten om weer te knallen! :D

groeten

Leden,

voor mijn tweede massakuur ga ik voor TestE/Deca/Dbol

Wk 1-6: 40mg Dbol
Wk 1-10: 500mg TestE
Wk 1-8: 300mg Deca

vorige kuur bestond enkel uit test 500/deca 250
Ik weet waarom best de ratio 2:1 te handhaven maar had er absoluut geen last van.
Gaat die kleine extra mij ook wat meer gains opleveren? mss zijn er mensen die met hetzelfde ervaring hebben.

Groeten

ultieme vocht stack

Klopt..
Maar, heb bij men vorige kuur 14kg gepakt waarvan 9 gehouden (tot nu) en sta nog altijd lekker droog :cool:
Wat zou jij voorstellen als kuur met mijn stats en om zo min mogelijk vocht te pakken? Heb al zelf gedacht aan een tren kuurtje maar wil dit nog wat uitstellen aangezien dit wat zwaarder is en het men 2de kuur is. Graag iemand zijn mening hierover

groete

Klopt..
Maar, heb bij men vorige kuur 14kg gepakt waarvan 9 gehouden (tot nu) en sta nog altijd lekker droog :cool:
Wat zou jij voorstellen als kuur met mijn stats en om zo min mogelijk vocht te pakken? Heb al zelf gedacht aan een tren kuurtje maar wil dit nog wat uitstellen aangezien dit wat zwaarder is en het men 2de kuur is. Graag iemand zijn mening hierover

groete

Tren en deca zijn allebei zwaar. Tren kan ergere sides geven.

Tren en deca zijn allebei zwaar. Tren kan ergere sides geven.

Net daarom, dat bedoel ik.. Wil dat nog even laten voor wat het is en eerst hiermee nog wat 'ervaring' opdoen.
Een huis bouw je ook van onder naar boven en niet omgekeerd. Thx

Ben ik t met je eens

Net daarom, dat bedoel ik.. Wil dat nog even laten voor wat het is en eerst hiermee nog wat 'ervaring' opdoen.
Een huis bouw je ook van onder naar boven en niet omgekeerd. Thx

Klinkt allemaal leuk maar ervaring opdoen voor Tren doe je niet d.m.v. Deca, dat snap je ook. Verder ziet je kuur er prima uit. Geen HCG neem ik maar aan?

Klinkt allemaal leuk maar ervaring opdoen voor Tren doe je niet d.m.v. Deca, dat snap je ook. Verder ziet je kuur er prima uit. Geen HCG neem ik maar aan?

Begrijp ik.. "rustig aan doen" is misschien beter verwoord. En ivm HCG daar ben nog niet helemaal uit, viel al bij al goed mee zonder de vorige keer. Ook herstel gaat toppie! maar kwaad kan het niet, twijfel twijfel

Heb ik zelf ook nog nooit gebruikt. Volgende kuur voor de eerste keer pas

Terug
Naar boven