AndroidHealthClinic

Vraag kuur, esters

kevindebruyn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Ik ben mijn volgende kuur aan het plannen en wil graag tren met mast combineren, doel is om droger te worden en vetvrije massa aan te zetten. Ik ben aan het twijfelen tussen lange esters en korte esters. Ik heb tot nu toe alleen lange ester gehad en ben er goed op gegaan. Ik wil mijn esters bij elkaar houden dus lang bij lang, en kort bij kort.

200mg pw test e 1-12 of/ test p 1-12
400mg pw tren e 1-10 of/ tren a 1-10
400mg pw mast e 1-12 of/ 100mg mast p 1-12

arofixen 14-18

Ervaringen van mensen met een soortgelijke kuur? Waarom kort gekozen, waarom lang gekozen. Ik neig zelf naar lange esters omdat ik liever niet om de dag wil prikken maar sta altijd open voor aanbevelingen.

Misdraag je,

Kevin

Heb je al eerder gekuurt met tren en mast?
Als dat niet het geval is lijkt mij het geen overbodige luxe om deze kuur met korte esters te doen.
Voordeel is dat wanneer je niet met de sides overweg kan het ook weer veel sneller uit je systeem is.

Ace zet je elke dag, niet om de dag. Als je allebei 10 weken wilt doen zou ik voor korte esters gaan, die kicken eerder in en heb je dus langer profijt om 't zo te zien. 10 weken lang ED prikken is alleen niet heel komisch, ik zit nu ook in m'n 9e week en de lol is er wel een beetje van af. :P

• Topic Starter Topic Starter
Ace zet je elke dag, niet om de dag. Als je allebei 10 weken wilt doen zou ik voor korte esters gaan, die kicken eerder in en heb je dus langer profijt om 't zo te zien. 10 weken lang ED prikken is alleen niet heel komisch, ik zit nu ook in m'n 9e week en de lol is er wel een beetje van af. :P

Yup.

Dit is dus ook de reden dat ik twijfel. Zou je uit eigen ervaring zeggen dat de voordelen goed opwegen tegenover het elke dag prikken, of had je achteraf liever voor lange esters gegaan?

Ik lees een hoop op verschillende sites en fora over korte en lange esters, en bij de meeste gaat de voorkeur uit naar kort (bij deze kuur), maar ik ben gewoon benieuwd of de verschillen echt noemenswaardig zijn. Uiteindelijk zal het altijd persoonsgebonden blijven maar ik ben ook geïnteresseerd naar de meningen van gebruikers op dit forum.

Yup.

Dit is dus ook de reden dat ik twijfel. Zou je uit eigen ervaring zeggen dat de voordelen goed opwegen tegenover het elke dag prikken, of had je achteraf liever voor lange esters gegaan?

Ik lees een hoop op verschillende sites en fora over korte en lange esters, en bij de meeste gaat de voorkeur uit naar kort (bij deze kuur), maar ik ben gewoon benieuwd of de verschillen echt noemenswaardig zijn. Uiteindelijk zal het altijd persoonsgebonden blijven maar ik ben ook geïnteresseerd naar de meningen van gebruikers op dit forum.

In theorie mag het niks uitmaken omdat Tren gewoon Tren is. Ik vind Ace echt een heerlijk product maar pak het dan ook op 100 mg ED. Voordelen vond ik zeker op wegen tegen het prikken, ik had verder nauwelijks last van sides dus dan is het prikken goed te doen. Als ik volgende keer langer op Tren zou willen, 12 + weken bijvoorbeeld zou ik lange esters pakken daarentegen.

Terug
Naar boven