MuscleMeat

vraag kuur.

Dhpen

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Ik ben zojuist een kuur begonnen:

Week 1-4: 40 mg turinabol
week 1-14 500 mg boldenone (2ml) maandag 1ml en vrijdag 1ml

ik ben zojuist in week 5 en ben nu 6.5 kilo zwaarder geworden.

me kracht is ook goed vooruit alleen af en toe een pomp die pijn doet. libo is ook nog super. en heb vreetbuien niet normaal!!

maar mijn vraag is kan ik laatse weken nog 4 weken anavar 40 mg? (vanaf week 12 want bold loopt langer door)

Ik vraag dit ook omdat ik daar veel positief verhalen over hoor om anavar laatse 4 weken nog te doen.

zo niet hoor ik het graag bedankt alvast voor de tips! ;)

andere tips zijn van harte welkom!

Laatst bewerkt:
Vanwaar de keuze om geen test bij de EQ te doen? Snap niet dat je nog steeds zo moeilijk doet en niet gewoon 500mg test + kickstart hebt gekozen als 2e kuur.. Pas maar op dat je straks geen dipje krijgt ;)

Laatst bewerkt:
Als je wil weten of het weer kan moet je bloed laten prikken, zo simpel is het.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor jullie antwoorden omdat ik snel last van acne of gyno en mijn volgende kuur
Word met test. Overigens ben ik nu zeer tevreden Met het verloop.

Test en deca zou ik dan willen doen.

Dat ga ik dan doen bedankt voor je antwoord buffert

Wat was je startgewicht?

78 zit nu op 84,5 maar me vet perc is iets lager jij weegt met dezelfde lengte 98 ? Hehe super nice

78 zit nu op 84,5 maar me vet perc is iets lager jij weegt met dezelfde lengte 98 ? Hehe super nice
Ik ben 2 kilo gedaald helaas, maar vp zit nog tussen 10% en 11%. Aanstaande zondag start ik weer een nieuwe kuur van 18 weken met een gram test (om de 6 weken wissel ik van ester) en 800mg bold. Dan hoop ik op een 103 a 104 kg uit te komen.

Dat moet lukken, bold werkt pas rond week 5-6 je gaat ook veel meer eten maar daar staat het om bekend ik wil in de toekomst 90 met 10 procent vind ik zat voor mijn lengte maar wel super stats trouwens! Hoeveel bankdruk je?

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Nog een vraag trouwens. Raad jij laatste 4 weken anavar aan? Een vriend van me raad het aan en heb jij kennis met anavar

Bold werkt vanaf het begin.
En als je dan bold only wilt schieten, had ik minimaal 600mg gedaan.
Dat komt overeen met 125mg test. (Bron BC)
Het antwoord op je anavar vraag is al gegeven.
Als je het zeker wilt weten; bloed checken.

Bedankt voor je reactie, dat wist ik niet ik kan nog iets verhogen zit nu op 2x 250

Maar 600 dat staat gelijk als 125 mg test?

Dat moet lukken, bold werkt pas rond week 5-6 je gaat ook veel meer eten maar daar staat het om bekend ik wil in de toekomst 90 met 10 procent vind ik zat voor mijn lengte maar wel super stats trouwens! Hoeveel bankdruk je?

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Nog een vraag trouwens. Raad jij laatste 4 weken anavar aan? Een vriend van me raad het aan en heb jij kennis met anavar
Als laatste setje pak ik nu 160kg en dat druk ik 5 keer. Wat mijn max is weet ik niet.
Nee, ik heb geen ervaring met anavar.

Wat is dat nou voor een kansloze cafe vraag?
he huh wut druk jij?

Boeiend, als die pomp maar komt..... :p

was gewoon nieuwsgierig haha

gaat al goed genoeg zo te lezen!

Nog even een vraag mochten mijn bloedwaardes goed zijn, raden jullie dan alsnog de laatste 4 weken anavar aan op 60 mg?

Terug
Naar boven