MuscleMeat

Vraag nakuur

misterstrong

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
88kg
EDIT: Zie 3e post.

Hallo,

Mijn eerste kuur zit er bijna op en ik moet dus straks gaan beginnen met mijn nakuur.

De kuur
week 1 - 10 / Test-E 250mg wekelijkse injectie
week 1 - 6 / Anavar 50mg dagelijks

De resultaten (nu zit ik in week 8)
Start:
bodyweight 77kg
bench 1x100kg
deadlift 1x175kg
squat 1x125kg
Nu:
bodyweight 91kg
bench 1x125kg
deadlift 1x220kg
squat 1x170kg

Vraag:

Ik heb een potje Nolvadex en ik vroeg mij af wanneer ik hiermee moet beginnen en welke dosis ik moet aanhouden en voor hoelang?

Verder ben ik benieuwd waar ik rekening mee moet houden qua massa en kracht verlies. Note: Ik train, eet en rust volgens het boekje en leef al jaren voor de sport. Ik blijf maximaal geven, dus mijn focus gaat niet verslappen puur omdat het kuurtje klaar is.

Bedankt alvast voor een reactie!

Laatst bewerkt:
Nolva 2 weken na je laatste inject 20mg pd voor 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt!

Zal dan wel iets moeten verzinnen hoe ik die tabs meekrijg op vakantie.. Stop ze wel in een potje met amino tabs. Die zijn ook wit.

• Topic Starter Topic Starter
Change of plans

Ik ga de test-e 250mg doortrekken naar 16 weken.

Ik stuur per post wel een ampul naar de vakantie locatie en mochten ze hem onderscheppen kan ik daar wel wat kopen in een local gym.

Had nog wel een vraag.. in week 13 kan ik geen injectie zetten omdat we dan met een binnenlandse vlucht met enkel handbagage reizen. Het risico om dan wat mee te nemen is te groot. Is het een idee om in week 12 een extra hoge dosis te zetten zodat de esters hogen pieken en wat langer doorlopen? Of is dat onzin.. Kan het überhaupt kwaad om een injectie te missen?

Nakuur na 16 weken misschien zetten op 2 weken 40mg nolva en 2 weken 20mg nolva?

Sorry voor alle vragen, maar better save than sorry.

na 10 weken test is de rek er wel uit , ik zal gewoon vanaf week 12 de nakuur starten.

Terug
Naar boven