AndroidHealthClinic

vraag over een product

Ruve

Cool Novice
Waardering
0
Als men Nitrix {BSN} - 180 tabletten. Gaat gebruiken.
Kan men hier op den duur geen erectie`s meer van krijgen .
Of andere verschijnselen?
Dus is dit een gevaarlijk product?
Nitrix [BSN]Link

Groetjes ruve

Nee.....dit produkt is ongevaarlijk.

• Topic Starter Topic Starter
dus ik zou het gewoon kunnen gaan gebruiken.
zou ik er straks uit gaan zien als een bodybuilder als ik het ga gebruiken?

Ja, kijk maar naar Ronnie Coleman, hij gebruikt dit ook.

geen problemen met erecties want je derde been zal ervan vallen :)

Geloof er maar niet te veel van. Goed eten en hard trainen doet veel meer dan zo'n pot ooit zou kunnen doen ;)

Ron Kolenboer gebruikt trouwen BSN Explode ofzo. :D

serieus valt tie de echt af :D

ik snap de even niks meer van even serieus

is dit product gevaarlijk of niet?

Gezien jou vraag, denk ik dat jij nog maar net bezig bent met bodybuilding/fitness. Laat dit soort suplementen asjeblieft nog staan en je bent te jong. Jij hebt hier nog helemaal niks aan, omdat je waarschijnlijk helemaal nog geen goed dieet hebt ect.

Ga eerst maar eens flink normaal eten en zonder suplementen trainen, op jou leeftijd groei je makkelijk dan, mits je natuurlijk optimaal tekeer ga in de sportschool.

Ga produkten zoals nitrix pas gebruiken als je op de normale manier niet meer verder komt en toch wilt groeien.

oke
als ik het nu ga gebruiken heb ik dan kans dat ik op den duur niet meer zou groeie?

en euh als ik voor bodybuilding wil moet ik dan op denduur wel suplementen gaan gebruiken?

Ten eerste op jou leeftijd zijn dat soort suplementen helemaal niet goed voor je lichaam.

Je kom net kijken, dus ga eerst maar eens zonder extra suplementen ect een jaar of 2 trainen, als je dan een jaartje of 18 bent en je bent gegroeit kom dan maar weer eens kijken in deze sectie op het forum wat er zoal voor je is.

Je hoef geen suplenmeten te gebruiken, er zijn dr zat die het zonder doen en groot worden.

Ik vind persoonlijk ook dat jij hier in deze sectie van het forum nog niet thuis hoort, je bent nog veel te jong, en als ik jou reacties lees bent je ook nog niet serieus bezig met bodybuilding. Ga eerst hier maar voor zorgen...

ach die jongen kan zo wel ervaring op doen ;) beter dan dat hij zun geld uitgeeft aan producten die toch niet bij hem werken

Terug
Naar boven