AndroidHealthClinic

vraag over insuline

BAD MIKE

Novice
Waardering
0
insuline moet je dat nemen tijdens je kuur of naje kuur
het is maar een vraagje he ik ga dat nog niet doen zene mannen ik ga
nog maar mijn eerste keer kuren wat ik er al over weet is dat je
insuline alleen maar doet als je ech wel veel ervaring hebt :cool:

Tijdens de kuur. Chemical is een ervaren kuurder en had ook nog een kuur met ins dacht ik.

En het is idd. zeker niet voor beginners.

Weet je uberhaupt wel hoe je met gewone roids moet kuren ?

Wat voor schema word het dan ? Bij welke stats. :)

Slin neem je op trainingsdagen na het trainen, eventueel ook nog eerder op de dag als je vaker wil nemen. Bouw het op tot 10IE, maximaal 4 weken. Niet langer, je zou er afhankelijk van worden. Als je het fout doet ga je dood ( naja, die kans bestaat ) Stack het met sth en een paar androgenen. Het effect van slin, en het in leven blijven bij slin gebruik, hangt af van je koolhydraat manipulatie. Ten minste 10 gram carbs per IE na de injectie.

En idd jij zou er beter aan doen daar niet aan te beginnen.

Laatst bewerkt:
snelle of complexe kh of een combie,en binnen hoeveel tijd moet je die kh tot je nemen?
is slin alleen goed voor een massa kuur of kan het ook tijdens het cutten,en dan bedoel ik slin met as zonder hgh of igf.
heeft er iemand goeie links over het gebruik van slin?

• Topic Starter Topic Starter
neenee ik ga er zeker nog niet aan beggingen maar ik ga wel mijn eerste keer
kuren dat wel.maar ik wou gewoon mijn horizon wat verder uitbrijden snapje
ik wil alles leren e

• Topic Starter Topic Starter
i dont touch that stuff man thanks bro's

Hoeveel tijd zit er tussen injectie en overlijden als je er niets bij eet?

bartp zei:
Hoeveel tijd zit er tussen injectie en overlijden als je er niets bij eet?

Dat valt wel mee, als je echt niets eet en je hebt erg lage bloedsuikerspiegel dan gaat je lichaam zichzelf opvreten om je bloedsuikerspiegel omhoog te krijgen. Alleen als je echt extreem veel insuline inspuit ga je na een lange tijd dood.

Als je geen ins. wilt gebruiken waarom vraag je erna?
Maar ins. zorgt er alleen maar voor dat de stof die in jouw lichaam zit in de cellen wordt getransporteerd. Zowell in spiercellen maar zeker ook in vetcellen. Ins. zorgt ervoor dat de celmembraan doordrongen wordt met de aanwezige voeding.
Dus eerst trainen, dat je in staat bent om allen de juiste voeding te eten en ervoor zorgen dat je altijd kunt eten waarneer je wilt.
Na de taining je eigen vol gooien met dextrose eiwit , eiwit en eiwit creatine en gluatemine.
En als je met de kuur begint ALLTIJD 2 pakjes dextrose bij de hand en een carbo drink. Dan kan er nog van alles fout gaan maar het is wel heftig (leuk). En dan moet je ook nog met schildklierhormonen gaan werken en daardoor heb je weer extra jodium nodig en niet vergeten aas voor te laden enz enz.

De DIKKE

Terug
Naar boven