XXL Nutrition

vraag over supp

ven

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hey best Bb'rs, heb een vraagje is hydrocut hardcore en celltech hardcore combineerbaar?
Ze zeggen dat je van creatine te veel vocht op neemt, maar denk het het niet zo extreem is.
Heb gehoort van wedstijdbodybuilders die stoppen maar 2weken met creatine voor ze het podium op moeten.
graag advies

stats: 19jaar 1m89 90kl 10%bf

Ja kun je prima combineren.. ze zelf persoonlijk niet voor celltech gaan
maar dat is mijn mening... hydroxycut is prima verder..

waarom zou je hydroxycut nemen? zeker met 90kg bij 189 dus als het alleen voor een boost is kun je net zo goed caffeine caps nemen.

In plaats van Cell-Tech kun je beter Total Muscle Solution nemen. Dit is het meest spieropbouwende product, met ook een stuk meer werkzame ingredienten.;)

Total Muscle Solution bevat naast de beste creatines (waar je geen vocht op vasthoudt!) ook de beste NO ingredienten als Arginine Ethyl ester en Citrulline, voor de pomp en een betere opname van voedingsstoffen. Beta-Alanine voor uithoudingsvermogen. BCAA en EAA's voor herstel, en bijvoorbeel ook l-carnitine tartrate waarmee je je vetverbranding nog beter stimuleert.

Total Muscle Solution sluit veel beter aan op wat je wilt en is uitstekend te combineren met Hydroxycut.

Je krijgt bij ons overigens tijdelijks een gratis vetpercentage metertje bij de Hydroxycut.

• Topic Starter Topic Starter
Ja kun je prima combineren.. ze zelf persoonlijk niet voor celltech gaan
maar dat is mijn mening... hydroxycut is prima verder..

waarom zou je hydroxycut nemen? zeker met 90kg bij 189 dus als het alleen voor een boost is kun je net zo goed caffeine caps nemen.

ja had een aantal goede reactie's gehoort van celltech, neem het nu 2weken maar het beste is om het 8weken te doen.
Voel me er wel goed door aan gezien ik al geen jaar creatine meer had gebruikt, vroeger heb ik wel eens no explode(pre) gebruik en had ik wel veel meer energie dan met celltech(post).
Daarom vroeg ik me af of ik die energie niet uit hydroxycut hardcore zou kunnen halen omdat men ander doel ook is om van 10%naar 8-6% te gaan tegen juli.
Maar had gelezen dat celltech veel suikers bevat, maar is het morgelijk met celltech naar 6 %te cutten?

Grtz

Terug
Naar boven