XXL Nutrition

Vraag sust

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
dit zit er in sust.
testosterone propionate - 30 mg, testosterone phenylpropionate - 60 mg, testosterone isocaproate - 60mg, and testosterone decanoate -100 mg.

als je in het verleden 150 test P EOD hebt gezegt
en 500mg test E

Heeft het dan nog zin om sust te pakken. als je 3x per week prikt kom je met de test P maar op 90mg uit. Dat is vergeleken met de ander kuur weinig..

de ander test variante weet ik niet....

ik ben eens benieuwd wat jullie daar van vinden??

GR brent

Test is test dus volgens mij moet je het in zijn geheel zien.. Als je 3x zet per week zit je aan 750 test per week.

Het is een totaal plaatje, je zet 750mg per week, en dat zal je zeker resultaat geven.
Ik ben echter een voorstander van gewone test ivm stabielere bloedwaarden, ik vind die esters maar k*t in sustanon.

Is sust geen goede kickstart voor in een kuurtje met lange esters ???(vraagteken doet het niet)

Wordt soms gedaan door de test prop die erin zit, echter zal 30mg die erin zit weinig opleveren.
Dan kun je net zo goed test prop 100mg nemen geduren de 2-3 weken voor de lange esters gaan werken.

Klopt, maar dan nog..

Ach ieder voorzich natuurlijk, sustanon is zeker niet verkeerd, mijn voorkeur is echter test ent, merk ook weinig verschil eigelijk.

Ja maar door de korte esters begin je sneller massa te bouwen waardoor je over de hele kuur meer massa bouwd en houd ?

zoals BB zegt te weinig.Je praat over 60mg korte esters.Test prop,zet je 3a4x per week 100-150 mg per keer.
Dus do your math

Tis natuurlijk niet alleen de prop die het werk doet maar knal er indd 750 mg sust en in je bent Good to go :)

Good to go ?

Bedoel je dat ie dan net als bij een kickstart wel gelijk inkickt ?

ja na 3 weken.Tis bull dat het evengoed als een kickstart werkt.Daarvoor is de dosis propionaat veels te laag

Oke kriel,duidelik !!

Maar je ben het wel met me eens denk ik dat een kickstart is aan te raden om dat dat toch 3 weken massa bouwen scheelt !

Terug
Naar boven