XXL Nutrition

Vraag van tv-programma

TELEVISIE

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Beste mensen,

Voor het televisieprogramma Nieuwsuur zijn we op zoek naar mensen die ervaring hebben met het gebruik van doping in het algemeen of anabolen steroiden in het bijzonder.
We zouden graag een interview willen opnemen over de ervaringen die jullie daarmee hebben en ook de gevolgen van het gebruik.
U kunt mij bereiken voor meer informatie op onderstaand emailadres.

Bij voorbaat dank,

Guido van Ophoven / Nieuwsuur
guido.van.ophoven@nieuwsuur.nl

Succes!

Mensen die zich hiervoor aanmelden zijn écht, écht dom. :P

Om de traditie in ere te houden een FB profieltje NOS journaal bij favorieten en vind ik leuk, moet wel dezelfde zijn :)

http://www.facebook.com/guido.vanophoven

Meneer houd van voetbal, schaken en tennis. Waarom heb ik het gevoel dat je er een waardeloos stukje televisie van zal gaan maken?

Misschien Frank de Boer kontakten die heeft ervaring met Deca is het ook wat meer in je interesse gebied. Want 0,0 affiniteit met onze sport werkt niet, zoals de geschiedenis ons geleerd heeft.

Laatst bewerkt:
Oh lawd not this shit again..

Ik zie het al helemaal voor me hoe een of andere hobbykuurder met een historie van een paar 12 weekse cycles op tv gaat vertellen hoe anabolen zijn leven verwoest hebben terwijl menig professioneel sporter liters aan anabolica heeft weggespoten maar dit nooit aan de buitenwereld zal openbaren.

voor 500 euro zeg ik alles op tv wat je wilt horen...

deze man wil vast wel getuigen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lance.armstrong@hotmail.com

succes & rock on, dude

baa baa :hello:

Hahahah trolls en rellert, kom der maar in!

Wat een infantiele topictitel en gebruilersnaam trouwens. Ik dacht dat iemand wat had gezien en daa een vraag over had. Ben je een stagair of is het gewoon zo makkelijk om bij de redactie van nieuwsuur te komen? Naja,met zon OP kom je nergens, dus echt goed ben je niet. Bro-tip: Vraag jokertje of die ander van cherso.

Beste meneer TP,

Ik kan u enkel melden dat sinds mijn gebruik me een aantal dingen zijn opgevallen aan mijn lichaam.
Te weten:
- gains tot op het niveau anatomisch onmogelijk
- geslachtsdrift waarvan konijnen jaloers worden
- toename in zowel lengte als dikte van het geslacht
- haargroei op ballen (tot mijn 33ste nog niet gehad)

Ik zou u dan ook met liefde te woord staan in uw programma.

Ik kan u dan haarfijn uitleggen dat, mits er verantwoord mee wordt omgegaan, M&M's niet per definitie slecht voor je zijn.

Hoor graag van u.

Hierbij verblijf ik, met vriendelijke groet,

M. Esoecto Saurus

die gast werkt bij de lidl..

images?q=tbn:ANd9GcQ5kNg5MTi8yI1nSwF4SpUPHIRjZjqf7H9x_LwcqurXjWoNwJa7CYxqISbg.jpg - 282462

Beste mensen,

Voor het televisieprogramma Nieuwsuur zijn we op zoek naar mensen die ervaring hebben met het gebruik van doping in het algemeen of anabolen steroiden in het bijzonder.
We zouden graag een interview willen opnemen over de ervaringen die jullie daarmee hebben en ook de gevolgen van het gebruik.
U kunt mij bereiken voor meer informatie op onderstaand emailadres.

Bij voorbaat dank,

Guido van Ophoven / Nieuwsuur
guido.van.ophoven@nieuwsuur.nl

Succes Guido, denk dat Skinie de enigste is met interesse.

Heb je geen geile milf die het interview wil doen ?

Terug
Naar boven