AndroidHealthClinic

Vraag voor de toekomst

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey mensen,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te posten maar heb een lichte vorm van gyno overgehouden van me puberteit. Me tepels worden zacht wanneer ik het warm heb maar, mooi gevormd wanneer ik het koud heb of train. swat.

Daar ging ht niet om, het ging erom. Als ik in de toekomst wil gaan kuren wat moet ik met die gyno doen? Eerst opereren en dan gaan kuren? Of kuren en dan onder de mes?

Kan eigenlijke gyno terug keren wanneer ik onder het mes ga en ga kuren?

Zachte tepels is in mijn ogen geen gyno. Ik heb het zelf en bij mij zijn het twee behoorlijk hard voelbare schijven. Daarbovenop zit vaak wat vetopslag.

Met kuren kun je er rekening mee houden, cq, voorbereidingen treffen..nolva etc...vast wel genoeg op het forum te vinden.

Na operatie kan het ook terugkomen, indien ze de klier niet helemaal weghalen...

Ikzelf heb er mee leren leven, heb het ook aan de pubertijd overgehouden en is met kuren iets erger geworden. Omdat ik mijzelf toendertijd niet goed voorbereid had.

Opereren kun je altijd doen, maar stel nu eens dat de chirurg een klein foutje maakt...dat kun je dus niet meer herstellen...

Ik denk er zelf voorlopig nog niet aan..

Weer een gyno topic, staan er nu 10 op de voorpagina dit loopt echt uit de hand:o

geen harde tepels is toch normaal........? of heeft 99.9% van de wereld nu gyno.

constant harde tepels hebben is juist niet normaal..

Terug
Naar boven