XXL Nutrition

Vraag

mdox

Cool Novice
Elite Member
Waardering
14
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Laatst bewerkt:
Ik neem aan als je gaat beginnen met AAS dat je al behoorlijk ervaren bent qua training, voeding en hetgeen waar jij het best op reageert qua trainingsregime?

Dag lezers, Ik weet niet of dit helemaal de juiste plek is om dit te vragen maar het heeft er wel mee te maken. Ik ben iemand die om de zoveel tijd variatie zoekt in train schema's. Naast mijn standaard trainingsperiode's heb ik wel is 5x5 en laatst "Jay Cutler 8 week mass" gedaan. Nu kwam ik het volgende schema op bodybuild.com tegen: http://www.bodybuilding.com/fun/shortcut-to-size-microcycles.html Een schema van 12 weken verdeeld in 3x4 microcycle's Microcycle 1: Low weight, high reps Microcycle 2: Increase weight, decrease reps per set Microcycle 3: Heavy weight, fewer reps per set Microcycle 4: Very heavy weight, very few reps Aan het eind van elke oefening doet hij een pauze set of dropset. De oefeningen staan beschreven op de website. Het doel van de Microcyle's is om je spieren telkens verschillend aan te spreken om de grootste groei te krijgen. Nu ga ik binnenkort 1-4 winny kickstart 1-10 test e 500mg knallen. Hier prop ik een eet schema van 4000/4200 kcal mee naar binnen. Mijn vraag: Zouden jullie een schema als dit adviseren tijdens een kuur. Of zou dit juist niet handig zijn door de grote boost die je krijgt door de AAS en adviseren jullie gewoon 10 weken volop zwaar te knallen om de meeste groei te pakken.

Je ken van alles doen, maakt niet uit joh.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk als ik de vraag zo terug lees dat die niet de juiste plek is om het te plaatsen. Ik verplaats hem naar de andere kant.

Terug
Naar boven