MuscleMeat

Vraagen over iets raar in my cycle

xcraft

Novice
Waardering
0
Hoi,

Heb een cycle gedaan dboll en winstrol oral (ja weet het slecht voor me lever! voel het nu ook, dus ik zall er niet meer aan beginnen!)

maar tijdens me cycle ben ik in 3 weeken van 74kg naar 81kg gegaan, maar naar de 3 week was het net dat het niet meer werkte, ik bleef door eten en alleen me vet ging omhoog. En laaste 2 daggen voelde ik het weer, het begon weer te werken.

Is dit normaal? of was een deel van me pillen fake? (source was niet goed, moet nog een goede vinden)

op het eind van my cycle (6 weken) is was ik 84kg, maar nu week later, ben ik nog maar 80, is dit normaal? ben clomid aan het slicken en sinds 3 daggen aan de clen.

Hartelijk bedankt

de 4 kg die je kwijt bent zal waarschijnlijk vocht zijn van de dboll's, vrij normaal dus..

Ten eerste vind ik dat je wel erg veel resultaat haalt uit zo'n kuurtje, misschien te vroeg?

Ten tweede denk ik dat je geen clen vlak na een kuur moet gebruiken omdat je lichaam dan in een catabole fase zit en clen zorgt voor een hogere verbranding dus je lichaam gebruikt sneller spiermassa voor energie

Garret zei:
Ten eerste vind ik dat je wel erg veel resultaat haalt uit zo'n kuurtje, misschien te vroeg?

Ten tweede denk ik dat je geen clen vlak na een kuur moet gebruiken omdat je lichaam dan in een catabole fase zit en clen zorgt voor een hogere verbranding dus je lichaam gebruikt sneller spiermassa voor energie

Maar er zijn ook zeker voorstanders van clen na een kuur. Het zou je receptoren bezetten waardoor cortisol niet aan kan grijpen.

de eindeloze discussie wel of geen clen? ik ga het maar gewoon zelf proberen... hoor toch van wat kenners dat het wel positieve invloed heeft

de 1ste 3 weken kom je vaak het meeste bij....daarna gaat de groei er een beetje uit maar dat is normaal

4cc

eddycaminos zei:
de eindeloze discussie wel of geen clen? ik ga het maar gewoon zelf proberen... hoor toch van wat kenners dat het wel positieve invloed heeft

Idd...ik gebruik op dit moment ook clen en ik zie wel of het daadwerkelijk de massa spaart. Ik heb een stuk toegemaild gehad van Ronny (bodypage) en daarin staat dat clen qua werking op de spieren, zelfs voor groei kan zorgen...ongeveer gelijk aan anavar.

Indien er belangstellenden zijn wil ik t wel toemailen....is nogal wat tekst dus of hier plaatsen nu zoveel zin heeft.

Terug
Naar boven