MuscleMeat

vraagie???

remco123

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
gutentag heren und dames

he ik heb men aanstaande kuur die ik vandeweek ga beginnen al eens gepost maar had een vraag

de kuur is

week 1t/m8 sust 500 mg de week ma en do inject
week 1t/m5 dbol 30 mg dbol elke dag

kan ik er in week 7,8,9 winstol depot bijdoen om net ff wat harder uit men kuur te komen??
maandag 50 mg woensdag 50 mg en vrijdag 50 mg inject

dit is men 2de kuur
stats: 103 kg 15% BF

Alvast bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt:
nakuur wanneer laat je die beginnen?

• Topic Starter Topic Starter
week 10???

yo remco: kijk eens naar de langste ester vd sust heeft een halfwaardetijd van ongeveer 21 dagen. dus daar moet je dan rekening mee houden.
waarom pak je geen test enat. is denk ik beter als je 2x p/w zet.

bv
week 1-8 500mg test enath. zet je bv op ma en do
dbol blijft hetzelfde.
nakuur week 10-15

winstrol???
week 7,8,9.
of denk je van mwa heb weinig zin... men doel is gewoon massa bouwen en rond maart te gaan cutten

nee ik hou t wel op die sust daar benk de vorige x ook lekker op gaan groeie .. dat werkt wel lekker bij mij...

week 1/m8 500 mg sust e.w
week 1t/m5 30 mg dbol e.d
week 7t/m9 150 mg winstrol depot e.o.d

ik denk dat ik m zo hou.
ik vin m zelf wel goed eruit zien..

maar als je andere gedachten heb hoort deze jongen t graag.

Zou het niet doen aangezien d-bol en winstrol allebei 17AA's zijn en dus levertoxisch. Je zit nu dus 8 weken lang aan de levertoxische steroiden met 1 week 'rust' ertussen.

Ik heb zelf ervaring met winstrol aan het einde van de kuur, voor 6 weken, in combinatie met boldenone en test (bulkkuur) maar heb er geen extra kilo's mee gepakt en ben er ook niet droger door komen te staan. Ik verwacht niet dat die 3 weken bij jou veel zoden aan de dijk zullen zetten.

Dan hou ik m maar bij die dbol en sust zoals die der staat!!! he bedankt black knight..!!

Terug
Naar boven