XXL Nutrition

Vraagje aan de internetexperts

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben zojuist in mn nieuwe koophuisje getrokken.
Problem is alleen dat ik graag een internetverbinding zou willen hebben.
De eisen die ik stel zijn zoals iedereen dat denk ik graag wil:

Snel, betrouwbaar, en goedkoop :D

Ik wil hem ook snel geleverd hebben, zodat ik snel weer op DBB kan :coffee:

Wat is de beste optie? Welk soort internet? ennehhhhhh Quanta Costa?

PS: Ik heb zojuist essent gebeld voor televisie kabel, maar die verwezen mij door naar @Home?

??

Wellicht kan ik alles combineren ofzo? televisiekabel, internet, en evt mobiel abonnement ofzo?

:)

Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs gekozen voor Orange, prijs kwaliteit verhouding was voor mij het beste.. Duurde alleen wel 4 weken oid dacht ik...

-Eerste jaar 25 euro, tweede jaar 35= 30 euro p/m over 2 jaar...
-Snelheid TOT!!!! 20Mbit, ik heb momenteel 9 Mbit, maar is alsnog niet over te klagen voor 30 euro pm..
-Telefonie zit erbij.. In het weekend bijv gratis bellen naar vaste nummers

Kijk anders even op Speedtest.nl - , toets daar middenin je postcode in en vergelijk dan prijzen e.d. ff van die lijst die je dan krijgt

EDIT: Al die dingen die irongirl opnoemt heb ik nog nooit last van gehad, leveringstijd klopte gewoon, alles werkt gewoon t.a.t. .. Norton gebruik ik niet, dus dat kan ik niet beoordelen... Maargoed, volgens mij zijn dat soort dingen erg regioafhankelijk

Wij hebben wanadoo Family (heet nu Orange) voor 27.95 per maand.
Dit is internetten plus gratis bellen (zowel weekend als doordeweeks) wel met een starttarief van 0,04 cent.

Tja...orange, duur issie niet, maar eer dat wij alles op poten hadden, pfff, had ik dit geweten had ik een ander gekozen.
Orange werkt ook niet (goed) samen met programma's zoals Norton, met het gevolg dat we nu dus onder ''gespammt'' worden om het zo maar te zeggen.
Telefoon lijn ligt er ook regelmatig ''uit'' de ene keer duurt dit een paar minuten de andere keer drie dagen.

Service afdeling is ook verschrikkelijk van Orange, echt service en klantvriendelijkheid en dus ook behulpzaamheid is ver ver ver te zoeken.

Ik weet dat Demon een hele goede is, alleen maar positieve reactie over gehoord en zelf ervaren toen ik nog thuis woonde (mijn ouders hebben Demon)
Is wel weer iets duurder als gemiddeld maar krijg je er wel weer wat voor terug.
Check wel even of Demon ook daadwerkelijk in jouw regio opereert met adsl internet.

Succes met je zoektocht!

Tip: Kijk eens op consumentenbond.nl hier kan je over het algemeen ook wel veel dingen terugvinden

Ik merk uit ervaring dat combinatie paketten van internet, bellen en tv kijken bijvoorbeeld nog totaal niet lekker werkt. Heel vaak dat je niet kan bellen, internet dat wegvalt etc. Je kan imo beter 10 euro per maand meer neerleggen zodat je een goede lijn hebt, dan dat je alleen maar loopt te klooien. Tele2 hoor ik alleen maar negatieve berichten over, vooral over het bellen. En KPN InternetPlusBellen is helemaal een drama.

Internetprovider Xs4all word vaak als beste getest. Hij is wel vrij prijzig, maar dan weet je ook zeker dat je goed internet hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand tips voor ALLES in 1?

Internet
Televisie

Evt Bellen?

Iemand tips voor ALLES in 1?

Internet
Televisie

Evt Bellen?

Ik raad het je nogmaals af. Je kan het wel nemen, maar dan kan ik je nu al vertellen dat je over 2 maanden een topic opent met "M'n internet valt steeds weg" of iets in die geest. Als je het dan toch perse wilt kan je volgens mij nog het beste Tele2 nemen.

Orange is k*t.

Weinig reacties zeg:o ;..........jammer dat er niet zoveel menen zeggen neem pakket-x-; goedkoop, kwaliteit, en betrouwbaar :rolleyes:

Bij welke kabelaar zit je? Kabel heeft qua snelheden meer toekomst dan die DSL-boeren. Kabelaars bieden meestal ook goede pakketten voor Triple Play (Telefoon, Internet, TV).

Ah zie het al, @Home. Niet echt de beste kabelprovider om te hebben dan.

Tweakdsl heeft wel leuke pakketten, telefoon + internet. Ook goede snelheden.

Ik woon in Zwolle.

Kijk Eric, aan jouw heb ik iets ;)

Televisie? Wie regelt dat bij mij? of hoe kan ik dat het beste regelen?

Heb net het hele energieverhaal + water achter de rug en nu dit weer????
Ik snap er nu echt geen **** meer van........

Okej je woont dus in Zwolle, laat ik je 1 ding zeggen Tele2 is SUPER slecht hier :headbang:

Beter haal je internet van Speedlinq ofzo, kijk anders ff op Internetten.nl voor een compleet internet advies! - Voor alle hosting en access providers! vul daar je postcode in en je kan zo zien waar je allemaal uit kan kiezen.

(zelf heb ik het liever appart, tv van bv kpn telefoon van kpn en internet van iemand anders, als dan 1 ding niet naar behoren is kun je dat opzeggen en iets anders voor in de plaats nemen)

Okej je woont dus in Zwolle, laat ik je 1 ding zeggen Tele2 is SUPER slecht hier :headbang:

Beter haal je internet van Speedlinq ofzo, kijk anders ff op Internetten.nl voor een compleet internet advies! - Voor alle hosting en access providers! vul daar je postcode in en je kan zo zien waar je allemaal uit kan kiezen.

(zelf heb ik het liever appart, tv van bv kpn telefoon van kpn en internet van iemand anders, als dan 1 ding niet naar behoren is kun je dat opzeggen en iets anders voor in de plaats nemen)
belg ;)

belgacom / telenet / satelliet keuze hier

Ik hoor en lees het al wel weer :)

Zat keuze, ieder z'n ding en ervaring :)

Tijd om op onderzoek uit te gaan dus en eens goed rond te vragen in mijn directe vriendenkring...........:D

Wij hebben al jaren xs4all. Duur? Ja. Maar wel zo goed als 100 % stabiel internet. We hebben hier in de afgelopen 4 jaar een paar uur geen internet gehad. En een goede service vind ik wel, als je keer opbelt met een probleem, dan kunnen ze je ook wat meer uigebreide info geven.

XS4All is absoluut de beste, maar daar betaal je ook voor. Internettelefonie is gewoon 100% k*t en moet je voorlopig nog niet aan beginnen. Voor internet moet je bij Tiscali of TweakDSL zijn.

Ik woon in Zwolle.

Televisie? Wie regelt dat bij mij? of hoe kan ik dat het beste regelen?

Heb net het hele energieverhaal + water achter de rug en nu dit weer????
Ik snap er nu echt geen **** meer van........

Tsjah, bij mijn weten is @home in TWENTE (iig Hengelo en omgeving) erg betrouwbaar... Daarnaast ken ik niemand hier in de buurt die problemen heeft met Orange, ik denk dat je zo via het internet een verkeerd beeld krijgt..

Vrienden van mij werken bij KPN (helpdesk) en die hebben mij destijds Tele2, IPB (internet + bellen) en HetNet afgeraden omdat zij daar erg veel problemen hebben

Bij mijn weten doe @home ook jou televisie, kan het fout hebben hoor

Terug
Naar boven